2217
Sök

Är man avlyssnad?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 368 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
Det var en obehaglig sak som hände idag. Min fru och en väninna satt och pratade i telefon med varandra. Jag satt med vid bordet. Dom pratade bland annat om Kattfontäner som man kan ha på diskbänken så katterna kan dricka vatten ur. Visserligen var datorn påslagen men jag var 5 meter ifrån den och den var i viloläge. Det första som händer när jag väcker upp datorn och går till facebook det är att det kommer upp en massa annonser på Kattfontäner. Jag har inte sökt nån gång på Kattfontäner på någon dator eller telefon. Alla annonser var från kinesiska TEMU. Sitter dom och avlyssnar alla telefoner och datorer? Det här är ju skitäckligt tycker jag. Man är tydligen övervakad var man än är. Jag tycker att det här tog priset.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Fri fart för ett fritt folk!
14 757 Inlägg
för 31 minuter sedan
ja till 100%  antar att du hade mobilen i fickan..  och du har instalerat facebook i telfonen.. 

det där händer hela tiden..   det är ju inte så att det sitter en människa och lyssnar men helt klart lyssnar allt som har en mic igång på ett eller annat sätt

det räcker med att jag är hemma hos polaren  telfonen ansluter till hans wifi eller om jag har wifit avstängt så dyker samma saker upp som vi tittat på hans tv på youtube upp i min telfon..

Kör fort så hinner inget hända...

Sök