2079
Sök

Sälja eller skrota Skoda Fabia 1,4MPI 2000

119 Inlägg
för 4 timmar sedan
Trådstartare
Nu är det dags att sälja, eller skrota Fabian.
Jag undrar om jag kan sälja den, för hur mycket isf skulle ni gissa?
Eller skrota den?

Det är en
Skoda Fabia 1.4 MPI
årsmodell 2000
Ca 16800 mil

De problem som finns på bilen:
Urtrampningslager behöver bytas
Handbroms tar för högt upp
Litet läckage i avgasröret och fästet är lite trasigt
Läcker kylarvatten från något rör/slang i kylaren. (Tror jag. Ser droppar där)
Båda framskärmar har rostat sönder nere vid trösklarna. (Går ju enkelt byta ut? ?)

OBS! Ej godkänd besiktning pga handbromsen och avgasrörets läckage.
Sista besiktningsdag är 29 oktober.
That?s it!
Senast redigerat av NoobMechanic69 (för 3 timmar sedan)

1 779 Inlägg
för 3 timmar sedan
Hmm, klart du kan sälja den, alla vill ha en småbil till rimligt pris numer. Problemet är att alla småbilar av vettig kvalle går på 20 min på Blocket o de som ligger kvar e´Franska skrothögar. En Fabia 00 med 16k hade du kunnat få 10-13k för om den var besiktad o godkänd. Så desperata är folk numer. Men som du beskriver bilen, så kanske du kan få 3-5k. Men räkna med att det kommer bud från allt från palestinadårar till riktiga islamister..- har du tid för dessa däcksparkare? Har du en jävla tur svarar nån svensk på din annons- Lycka till. Mvh/Husse

119 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
husseman skrev:
Hmm, klart du kan sälja den, alla vill ha en småbil till rimligt pris numer. Problemet är att alla småbilar av vettig kvalle går på 20 min på Blocket o de som ligger kvar e´Franska skrothögar. En Fabia 00 med 16k hade du kunnat få 10-13k för om den var besiktad o godkänd. Så desperata är folk numer. Men som du beskriver bilen, så kanske du kan få 3-5k. Men räkna med att det kommer bud från allt från palestinadårar till riktiga islamister..- har du tid för dessa däcksparkare? Har du en jävla tur svarar nån svensk på din annons- Lycka till. Mvh/Husse

Haha?
Jag lägger ut en annons på den för 5000kr då och så får de slåss över den.
Senast redigerat av NoobMechanic69 (för 2 timmar sedan)

Sök