och ni bryter tändningen right?       den surar väll igen så förbannat att den helt enkelt dör.  
kolla stiften när den dör så gissar jag på att det både är blött och bäcksvarta stift.
vet inte varför  man envisas att bara bryta tändningen på 940..   
eftersom den fortsatt kommer ösa in soppa.. 
och en spärr som fungerar som den ska kan du varva på varvstoppet så länge du aldrig kommer upp över 30km/h
det är vid 30km/h eller när den tappar hastighetssignal den ska gå i safe läge och helt enkelt få ett väldigt lågt varvstopp för att inte kunna köras över 30km/h även utan hastighetssignal. det är ett av kraven.  
jag skulle bryta soppan istället och slippa sådana problem .    för att åka runt med tändnig som slår av och på gör ju inte bara bilen en jävla otjänst utan alla runt omkring.. som får höra en idiot som skjuter och har sig hela tiden.
									 
									
				
									Kör fort så hinner inget hända...