Mack skrev:
Har du inte möjligheten att lägga till detta via den befintliga försäkringen?
på länsföräskringar ingår det på halv och helförsäkringar med 1500kr självrisk.
trodde alla bolag hade så?! 1500kr den dagen det går riktigt åt helvete är ju inga direkta pengar.
enda gång man behöver det billigare är för att man äger världens sämsta bil jag har varit på denna jord 47år och aldrig använt en bärgningsbil på mina fordon och jag kör alltid runt i bilar som jag fått gratis eller köpt för 5k typ och det fungerar ju väldigt bra peppar peppar ta i trä.. annars får man ringa en polare som kommer och hjälper till och släpa bort liket.. för en jävla massa år sen hade jag en egen bärgningsbil som kom och hämtade kärringens bil efter e18 när tändspolen sprack och snön börjarde släcka gnistan
derför det är så bra att ha kamrater som alltid ställer upp
MickeEng skrev:
Hallå!
Servar min V50i 2005 på auktoriserad Volvo verkstad så får man Volvo assistans som kan rädda dig vid någon typ av haveri + att man har garanti på eventuellt utfört arbete.
Ja det kostar lite mer men har en personlig servicetekniker som har koll på din bil.
Mvh////Micke.E
har personlig servictekniker på alla mina bilar.. det är jag själv. jag går i god på att bilen aldrig går sönder och går den sönder lagar jag den på plats

skulle aldrig betala för att någon ska skruva sönder min bil

men det normal är ju att det ingår bärgning på bilförsäkringarna om man har halv eller hel. mitt bolag tar 1500kr man kan ta självrisk redustering på typ ok för några kronor varje månad om man åker runt i en skrothög som man inte litar på.. men aldrig behövt en bärgning än så länge.. har råkat ut för lite små skit men det är vad man har vänner till dom vet att jag ALLTID kommer och hjälper dom och dom kommer ALLTID när jag ringer dom

bästa servicen jag fått var när jag körde punka på vägen till jobbet och ringer en polare som hämtar upp mig på 15min han kastade av mig på jobbet gav honom bilnyckeln när jag kom tillbaka efter att jobbat stog min bil med däck monterat på jobbet.. då hade 2av mina polare åkt hem till mig hämtat ett däck monterat däcket och kört bilen till mitt jobb jag bor ändå 4mil bort. från mitt jobb.. och dom bor typ där jag bor

derför kamrater är så otroligt viktiga.