för 2 timmar sedan
Trådstartare
JN1975 skrev:
paulode skrev:
Hej. Det låter märkligt från min Skoda Octavia III Combi TSI . Den har gått 10200 mil. Någon som vågar sig på en åsikt om vad som är fel?
Ljudet uppkommer först då motorn blivit varm.
https://www.garaget.org/video/158123Vänligen
Paulo
Usch, två missljud nästan, dels "avgas-smattret" och dels något metalliskt skramlande. Om man gasar lite på tomgång, höjs frekvensen på ljudet i takt med varvet på motorn? Har du haft den länge, är den fullservad?
Tack för din input! Jag har haft den i ca. 3 år . Fullservad på Din Bil. Ska ut och kolla om frekvensen vid varvtal. Inga varningslampor lyser.
Senast redigerat av paulode (för 2 timmar sedan)