7843
Sök

funderar på att använda mina gammla 15" alu fälgar i vinter, men ska jag lacka dom vit eller låta dom vara som dom är??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
ja som jag skrev, tror ni att dom här fälgarna blir snygg i vit??, eller ska jag låta dom vara som dom är??, eller kanske lacka ekrarna svarta med polerad kant??

vilket altenativ rekomenderar ni och tror passar bäst på min bil?? 

detta är för övrigt 15" fälgarna det handlar om smile
http://i9.tinypic.com/4yg4d9k.jpg

tack på förhand smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Proljece?
1 464 Inlägg
9 augusti 2007
absolut inget illa menat men är dom inte snygga på vintern? Tror du folk föruttom dej själv bryr dej... lägg pengarna på extra bensin eller hamburgare tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
tänkte ju inte lägga ner en förmögenhet på dom heller, tänkte bara att man skulle köpa nån billig fälg färg smile man vill ju ha okej fälgar på vintern med tongue fast jag vet inte om jag kommer köra den i vinter heller, hade ju tänkt att få göra iordning den i vinter och funderar därför på att köpa syrrans golf II och åka runt i medans man gör iordning sierran, men om man inte får tag på nått garage så kan de bli svårt att göra det, därför kanske man eventuellt kommer använda den endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Proljece?
1 464 Inlägg
9 augusti 2007
Lägg pengarna på ett party tält där du kan meka istället smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
haha joo det ultimata garaget eller vadå tongue

7 100 Inlägg
9 augusti 2007
jag ska lacka mina vita iaf,men dina skulle nog passa som dom är just nu smile
Senast redigerat av bmx (9 augusti 2007)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
joo kanske det, men annars tror jag det är perfekt modell på dom för att göra sig bra i vitt också smile

Sök