7256
Sök

Bromsvätske läckage, dålig tomgång : /

332 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Min förra saab braka och det sluta me skroten och nu e ja på jakt efter en likadan. Har hittat en intressant men vette fan ? beror på om felen är allt för knasiga och allvarliga så orkar ja inte, men tänkte höra ni som e mera proffs.. vad tror ni om felen på den?

Bromsarna funkar inte så bra pga bromsvätske läckage (pedalen är stum och de finns inte mkt bromsvärkan) dessutom finns de ingen tomgång när bilen e kall (skulle tippa på att luftmängd mätaren är paj) o de behövs bytas vakum slangar runt hela motorn. (Jälva vilket fiffel)

pga av allt vakum läckage har bilen ställt in sig på felsäkert läge därigenom lyser check engine lampan.

Det va dom felen som fanns på den... http://195.149.144.149/images/40/4093961497.jpg

är dom allt för knasiga och allvarliga o fixa ? = / isåfall skiter ja i den o  sparar lite mer så får jag får en problemfri bil men på ett sätt kul o köpa nåt som man får fixa ihop själv me smile
Senast redigerat av HBB (16 augusti 2007)

Neerd
1 596 Inlägg
16 augusti 2007
verkar inte så jätte farligt ju...en hel del jobb kanske men det är det nog värt

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

4 554 Inlägg
16 augusti 2007
räcker med en tråd om bilen du kanske ska köpa,låser denna för den har minst svar

Sök