2140
Sök

Julklapp till tjejen..

220 Inlägg
10 oktober 2007
CarCass skrev:
JapMax skrev:
köp en diskborste, skurmopp och ett förkläde.. hahaha, lycklig jävel! big_smile

Glöm inte hinken och stringkallingarna! Då blir hon glad.

Tolkade JapMax inlägg fritt big_smile

HAHAHA

283 Inlägg
10 oktober 2007
En liter explorer o ett toblerone

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
10 oktober 2007
Något finare sånna fall wink Ta en Jäger & en toblerone. Nej men kanske nått guld halsband eller liknande??

C H E V R O L E T <3

4 554 Inlägg
10 oktober 2007
ny mopedhjälm? nä men parfymer är alltid uppskattat smycken osv.. kankase bjuda på en tatuering eller nått frisörbesök tjejer ska ju alltid va så borskämda:P

Avstängd
40 Inlägg
10 oktober 2007
Köp en rosa dildo . Haha skojar , Jadu utomlandsresa ? Ny bil Kanske ett flygplan ^^ .

Kawasaki KX

1 639 Inlägg
10 oktober 2007
Allansson skrev:
Även att vi har några månader till jul så tänkte jag att jag skulle börja fundera på julklapp redan nu. Hade tänkt att man kunde köpa biljetter till nån konsert, men var precis inne på ticnet utan resultat. Och presentkort är helt uteslutet.. Så vad har ni för tips? Vad har ni gett för lyckade saker tiil era flickvänner? Kan ju tillägga att tjejen blir 18 i vår.

Förra året blev det ett par snygga trådstringtrosor och höga skor med glasklack, mycket uppskattat att bli mottagen med tjejen iförd endast detta när man kommer hem från jobbet... smile Snygga underkläder gillar väll alla brudar ??? =P
Senast redigerat av mrcelica (10 oktober 2007)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
11 oktober 2007
mrcelica skrev:
Allansson skrev:
Även att vi har några månader till jul så tänkte jag att jag skulle börja fundera på julklapp redan nu. Hade tänkt att man kunde köpa biljetter till nån konsert, men var precis inne på ticnet utan resultat. Och presentkort är helt uteslutet.. Så vad har ni för tips? Vad har ni gett för lyckade saker tiil era flickvänner? Kan ju tillägga att tjejen blir 18 i vår.

Förra året blev det ett par snygga trådstringtrosor och höga skor med glasklack, mycket uppskattat att bli mottagen med tjejen iförd endast detta när man kommer hem från jobbet... smile Snygga underkläder gillar väll alla brudar ??? =P

He he, låter som om du köpte det till henne mest för din egen skull ;P

Men snygga underkläder är alltid välkommet wink

I do it my way

1 277 Inlägg
430 Inlägg
11 oktober 2007
Vet att du sa inga presentkort men ändå, kort till en "riktig" bh-affär där hon får prova ut och fixa så hon verkligen får en bh som passar, självklart ska hon få välja valfri där med...

Girlie Girl
11 oktober 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Spa tycker jag låter som en bra idé smile

annars kan du ju alltid köpa något fint smycke om hon brukar använda det.

Presentkort hos en manikyrist (du ville ju inte ha det som tips men detta är ju mera ett riktat tips). smile

Presentkort hos en manikyrist fick jag av min pojkvän för ett par år sedan. Det va en av de bästa presenter jag fått.
Nästan alla tjejer vill ju ha snygga naglar, så om hon gillar sånt så köp det.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
11 oktober 2007
Ja, jag har varit på mainkyr 2 ggr i livet =P

Fast det gör skapligt ont också =P Men fy satan vad bra det blir! snyggt som få! smile

Ja, snygga och rena fina naglar på oss breudar är ju a och o ;P

Visst det kostar en liten slant, men det gör ju spa och liknande med. Naglarna håller ju längre än en spa resa med för den delen.

I do it my way

Sök