14 december 2007
Trådstartare
Det är lite akut nu...
Bilen skall besiktas nästa vecka och mina parkeringsljus fungerar inte. Bägge la av på samma gång. Antar att det är ett relä... Någon som kan säga vilket det är?
MVH Niclas
"Remember, there's a big difference between kneeling down and bending over..." //-Zappa