Vad tycker ni om den här bygge

bamse123
5 januari 2005 · 2 Inlägg

Hemsk grill fram aldeles för liten och vågorna under lysenra passar inte på en stylad bmw. För låg fram och den ska vara lika hög bak som fram då blir det nog irdning på det hela. FÖR breda däck däcken kan ju inte stå utanför bilen de ser cp ut. inte snygg bakkjol den passar inte med det där gapet i mitten. Det är inte snyggt att ha Nosen som armstöd den skall vara i bakluckan och ska inte synas möjligtvis i bakrutan. Inredningen är aldeles för mycket racing på panelen inte snyggt med en silverfärgad stereo på en svart panel, för mycet kolfiber på pabelen nertill samt för brackiga mätare!!! annnars är det snygg, vill ha snyggare lack på den färgen är för diskret.

Wassen Ingenjör
5 januari 2005 · 5 Inlägg

Satans sjysst bygge........  att folk bara orkar  tsss......

*visslar*

I´m not driving to fast, I´m flying to low
Honda Civic Type R "BennyZan" (2017)
P_M
7 januari 2005 · 9 Inlägg

bamse123 skrev:
Hemsk grill fram aldeles för liten och vågorna under lysenra passar inte på en stylad bmw. För låg fram och den ska vara lika hög bak som fram då blir det nog irdning på det hela. FÖR breda däck däcken kan ju inte stå utanför bilen de ser cp ut. inte snygg bakkjol den passar inte med det där gapet i mitten. Det är inte snyggt att ha Nosen som armstöd den skall vara i bakluckan och ska inte synas möjligtvis i bakrutan. Inredningen är aldeles för mycket racing på panelen inte snyggt med en silverfärgad stereo på en svart panel, för mycet kolfiber på pabelen nertill samt för brackiga mätare!!! annnars är det snygg, vill ha snyggare lack på den färgen är för diskret.

Hahahaha,,, annars e den snygg,, jadu jag tror du fick med det mesta...

Som utställningsbil funkar den ju fint....

Nille audi S6 Avant -01
9 januari 2005 · 14 Inlägg

Den var fetgrym, måste tyvärr bara säga att jag inte gillade fälgarna, såg fet ut framifrån men inte bakifrån tack vare att fälgarna sticker ut för mycket utanför skärmkanterna

Black Knight
9 januari 2005 · 711 Inlägg

Det är det som kallas för tyskstuk, nämligen det att fälgarna sticker ut från skärmen. Det ser riktigt fet ut bakifrån då. Jag gillar det i alla fall.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
OneK
9 januari 2005 · 42 Inlägg

hmm.... sen om man kommer upp med en gammal 240tic och drar den dära tysken så är det inte lika kul längre....sen vågar han säkert inte gasa som en del bmw inne i stan... tongue haha

Nr #932 på ss9000k
Black Knight
9 januari 2005 · 711 Inlägg

OneK skrev:
hmm.... sen om man kommer upp med en gammal 240tic och drar den dära tysken så är det inte lika kul längre....sen vågar han säkert inte gasa som en del bmw inne i stan... tongue haha

Tror inte att en 240tic tic tic tic, har en chans mot den. Du kanske inte har läst vad som finns innanför motorhuven på den bilen?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
sjoogren
13 januari 2005 ·

ser ond ut! Grym. Dom där däcken måste ta i skärmkanterna när vägen är dålig va?

mrcelica
14 januari 2005 · 1 639 Inlägg

Finns ju 240 ticar som drar R1-or så att rasta en E36 lär vara möjligt med en tvåförti..

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Thorssa
16 januari 2005 ·

Lite smalare bakdäck och gärna en tum större samt en annann grill så är den ännu snyggare!

Black Knight
16 januari 2005 · 711 Inlägg

Thorssa skrev:
Lite smalare bakdäck och gärna en tum större samt en annann grill så är den ännu snyggare!

Håller med att grillen är ful. BMW's klassiska Njure-grill är vacker och det är bara dumt och ersätta den. Däremot gillar jag när däcken. Det ser otroligt fet ut bakifrån.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
wallden_66 mr
30 januari 2006 · 146 Inlägg

Är det en finnig 18 åring som satt klorna i den ?
Bakhjulen sticker ut typ en halvmeter utanför karossen (omöjligt att besikta) Har man inte en fet bak får man väll acceptera det och anpassa fälgbredd därefter. Men att den har Volvo S/V-40 sportgrill är ju snyggt.. *lol*
Den där bilen såg GROTESK ut...
BMW ägare slutar aldrig att skämma ut sig... *doh*






Haha Kommer inte ihåg vad de heter på de sofistikerade svenskan men tamefan e de AVUNDSJUKA!
O ni kan ju komma med era volvosar när ni har läst om den!

Mycket fin bil:)

Volvo_racing_no1 streetracer
30 januari 2006 · 398 Inlägg

gillar fälgarna asså....

Foffis
30 januari 2006 · 676 Inlägg

inte dåligt feta sulor på den big_smile

JohnnyN Rutinerad medlem
30 januari 2006 · 1 938 Inlägg

men svingammal tråd tonguebig_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang