Tycker det är synd att neon är så fjortisstämplat, det är alla APA-förare som har gett neon den dåliga stämplen, själv tycker jag neon är sjukt snyggt... Men sätter man det på bilen så blir man ju som sagt fjortis stämplad...
Tänkte skaffa grönt, dock led. Och säger dom fjortis så säger dom det.. Men man ska inte gå efter vad andra tycker.
WORD
Det måste nog vara dagens sanning. Har själv funderat på neon, i och under bilen. jag vill h adet så då skaffar jag det. man gör ju om sin bil för att man själv vill ha den och tycker det är snyggt, eller har jag fel?
Tänkte skaffa grönt, dock led. Och säger dom fjortis så säger dom det.. Men man ska inte gå efter vad andra tycker.
WORD
Det måste nog vara dagens sanning. Har själv funderat på neon, i och under bilen. jag vill h adet så då skaffar jag det. man gör ju om sin bil för att man själv vill ha den och tycker det är snyggt, eller har jag fel?
Ja känner mig lite träffad ja måste ju va en fjortis..nåväl.. Ni som tycker det kan ju komma fram till mig å säga d då så ska ni få en fin axelryckning tebax..
Kör på va du känner för.. d gjorde jag.. ja våga tillåme ha discokula i bagaget ett tag..