3527
Sök

dålig radio sändning.

2 600 Inlägg
12 januari 2008
Trådstartare
#1
hej ha märkt att min radio mottagning ha blivit sämre på min scorpio och undra om det finns nån atendförstäkare som man kan köpa ? som man kan bytta ut mot den gammle förstäkaren tongue  eller måste man köpa en ny hoss ford ?

gör som jag kör gubba racer=)

474 Inlägg
19 januari 2008
#2
Ja antennförstärkare finns att köpa.

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

1 010 Inlägg
19 januari 2008
#3
japp kostar inte mkt.
men va ja har hört så har modernare stereor redan förstärkare inbyggt och därför gör de ingen skillnad om de e nya grejer...nån som vet om de stämmer?


2 600 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
#4
ok nån som vet nån sida me sånna ?

gör som jag kör gubba racer=)

Biltokig
870 Inlägg
19 januari 2008
#5
är antennen original kan det göra mycket att köpa en komplett antenn med fot på biltema för 69kr och montera istället!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

613 Inlägg
19 januari 2008
#6
Har oxå lite dålig mottagning...

Måste va då den ligger i bagagen efter ja råka bryta av den wink


474 Inlägg
19 januari 2008
#7
Dom finns på www.brl.se säkert på andra bilstereo butiker om du inte bor nära en Brl butik.

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *


Sök