Dekaler/Vinyl

Nanosec
28 mars 2005 · 84 Inlägg

Nån som vet av nån bra sida på nätet vars man kan beställa feeeta dekaler till bilar? dekaler i stil med från filmen fast and the furious

sidor som jag har kollat på så som graphicline.se verkar inte ha fina dekaler.

Vag
CoreX Seat Exeo 2,0 TSI Sport
28 mars 2005 · 74 Inlägg

www.dekaltrim.nu har väl en del.. om inte annat kan du skicka in en skiss på hur du vill ha det så tillverkar dem det åt dig.

Dacia Logan MCV II "Familjebilen" (2015)
Sire
28 mars 2005 ·

Har du testat www.bildekaler.com ?

chrizz Administratör
29 mars 2005 · 11 780 Inlägg

www.dekaltrim.nu rekomenderar jag iaf, garaget-dekalerna kommer därifrån. De håller hög kvalitet iaf.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black Knight
29 mars 2005 · 711 Inlägg

Du kan köpa Eibach dekaler från mig om du vill. Har Eibach runtom och då fick jag en massa klistermärke som jag sparat. Jag är inte så mycket för dekaltrimm:) http://www.eibach.com/

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Nanosec
30 mars 2005 · 84 Inlägg

Tackar för svaren,, helst vill jag nog göra nån sorts skiss på dekalerna själv, roligare med dekaler som ingen annan har tongue

Vag
Janken Driver
30 mars 2005 · 2 111 Inlägg

fixas det en smal sticker som man kan ha på hållaren till regplåten bak så är jag på!.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Ubba Trafikledare, Trummis, Mekare, etc.
30 mars 2005 · 14 Inlägg

Kan också rekommendera dekaltrim.nu! Bra priser och framför allt bra kvalitet!

---> Volkswagen Polo Comfortline Sport <---
---> Hundkoja Austin Mini 1000 "Ubba's Mini" <---
"Det är inte antalet hästkrafter som räknas utan hur du kan hantera dom du har!"
Kimmen
31 mars 2005 · 245 Inlägg

Janken>> Jag år också på om skylthållare.. vill ha smile
Annars e jag sugen på en egen text i stil med: "De e jag som e Kimmen" eller nå liknande? wink

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang