4452
Sök

Dvd med klös till ljudbil??

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet någon grupp med riktigt grym konsert att köra i ljudbil! Ska spela i min Peugeot!! Brukar köra Nightwish men vill ha lite olika att välja på...


volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2008
#2
hmmmm eftersom jag är metalfreak då skulle jag köra på deep puple eller black sabbath

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

399 Inlägg
27 mars 2008
#3
Maiden - Rock in rio
Metallica - Cunning stunts eller Metallica - S&M
Sarah K live nautilus tour
Rammstein - live aus berlin

och många många fler^^


Bilbyggare!!!
595 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#4
Tackar för tipsen! Rammstein kör jag med mycket och lite Metallica med!

Vill testa något med lite mer discodunk med typ! Alla gillar ju inte hårdrock...


volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2008
#5
då föreslår jag dom  där tuningsskivorna 30% mera bas i dom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

399 Inlägg
27 mars 2008
#6
Discodunk? Hmm, Chemical Brothers har väl några live dvder... Annars är de väl sparsamt med sådant, inte så kul live liksom^^


Bilbyggare!!!
595 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#7
ironhead skrev:
då föreslår jag dom  där tuningsskivorna 30% mera bas i dom

Vad är det och var hittar man dom? Vill ju gärna spela skiten ur mina basar...


Bilbyggare!!!
595 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#8
Maildaemon skrev:
Discodunk? Hmm, Chemical Brothers har väl några live dvder... Annars är de väl sparsamt med sådant, inte så kul live liksom^^

Kan hålla med om det! Hårdrock gör sig bättre på dvd...


297 Inlägg
27 mars 2008
#9
tuning skivorna tycker jag bara är brötiga o allmänt kass kvalite´

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

297 Inlägg
27 mars 2008
#10
men vilken dvd som helst med ac/dc eller DIO ! dio med djupbas o ac/dc med mer attack

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#11
omegaman1 skrev:
men vilken dvd som helst med ac/dc eller DIO ! dio med djupbas o ac/dc med mer attack

Tackar! HAr testat Az/Dz redan! Får kanske hitta något med DIO då...


782 Inlägg
28 mars 2008
#12
groove coverage har gjort dvder som är riktigt vettiga både att se på och att lyssna på.


Tyskstuk
466 Inlägg
28 mars 2008
#13
In princip alla AC/DC dvder! Speciellt Stiff upper lip albumet! Så jävla tung bas i de låtarna alltså! Speciellt Stiff upper lip albumet, vet dock inte om det finns en dvd med endast de låtarna=)

2 126 Inlägg
28 mars 2008
#14
Prova Manowars DVD: The Day The Earth Shook: The Absolute Power!!!
Riktigt grym DVD givetvis med 5:1 ljud!


RM-operatör
667 Inlägg
29 mars 2008
#15
"Sonata Arctica - For the sake of revenge" Powermetal när det är som bäst! Snabbt, och melodiskt!


5 852 Inlägg
29 mars 2008
#16
"Qlimax 2006" helt rätt musik ocgh helt underbar att dema med wink

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök