Tjena, har ABS problem med min Volvo 740, ABS lampan lyser och bromsarna låser sig vid hård inbromsning, vad jag förstått det så brukar det la vara nån givare som är fel? Men i såfall hur vet man vilken som det är fel på?
Tjena, har ABS problem med min Volvo 740, ABS lampan lyser och bromsarna låser sig vid hård inbromsning, vad jag förstått det så brukar det la vara nån givare som är fel? Men i såfall hur vet man vilken som det är fel på?
så fort abs lampan lyser funkar inte abs bromsarna och blir som vanliga lås man måste kolla de i abs systemets dator vilket den förmodligen måste in på volvo för eller så köper man 4a nya och byter dom och hoppas på att de funkar igen
kan alternativt va nån säkring som gått
har samma problem me saaben men inget jag orkar åtgärda bara hoppas lampan inte lyser under besiktingen har sån tur att min tänds och släcks lite hur som haver vissa gånger abs andra inte
kollat blinkkodssystemet?? tror det med 99,9% ska finnas det på din,, och har du tur har du det för abs systemet oxå, annars är det bara tändning och bränsle, men kolla det..