4054
Sök

Mjansson

Motala

Foruminlägg
Medlem sedan
15 maj 2016
Senaste besöket
2 maj 2018

Kommentarer

för 9 år sedan
Det tackar jag för! :D
för 9 år sedan
Vilka bilar du äger/ägt! 5/5 Fint med japanskt också såg jag! :)
för 9 år sedan
drömbilen..
för 9 år sedan
5/5 ! Snygg
för 9 år sedan
Tack så mycket :D röst lagd :)
för 9 år sedan
5/5 !
för 9 år sedan
Tack! Och detsamma :)
för 9 år sedan
Mycket snygg! 5/5
för 10 år sedan
Sålänge du kör på samma årsmodell som du själv har :) Och läser annonserna på ebay exempelvis. Det är om du köper hela rs-fronten som det inte är exakt passform på men bara själva grillen sitter som en smäck på A6 fronten, iaf för mig.
för 10 år sedan
Det är Rs6 grill. Det finns bland annat på ebay. Dyker upp någon på blocket ibland också :)
för 10 år sedan
Till salu menar du?? :D skicka iväg ett PM!
för 10 år sedan
Drömmen!! 5/5 :)
för 10 år sedan
Tack! Såg din urquattro- jävlar så fräsch bil rätt ut sagt :D
för 10 år sedan
Tack så mycket! :) Detsamma till din, röst lagd :D
för 10 år sedan
Det tackar jag för! :)
för 10 år sedan
Tack! Och detsamma! :)
för 10 år sedan
snygg!
för 10 år sedan
3sdm 006 på Google så hittar du dem :)
för 10 år sedan
Spänd på resultatet! :D
för 10 år sedan
Tack! Och detsamma till din (dina).
för 10 år sedan
Tack så mycket! :D
för 10 år sedan
Det tackar jag för! :D
för 10 år sedan
Åh fan, jobbar bara två min därifrån :)
för 10 år sedan
Tack så mycket! :)
för 10 år sedan
Tack! Och detsamma :D
för 10 år sedan
Pendlar med tåget varje dag så får ta en kik någon dag! :)
för 10 år sedan
Vart ligger dessa tåghallar i Linköping? :)
för 10 år sedan
Gamla tåghallarna fast i Motala :D
för 10 år sedan
Snyggt! 5/5p
för 10 år sedan
snygg!
för 10 år sedan
Tack! Och detsamma till din bmw :)
för 10 år sedan
snygg!
för 10 år sedan
Sugen på ferrada FR3 faktiskt ;D Finns också fälg ifrån rotiform som jag är väldigt sugen på men fälgarna utan däck ligger på 51000:- så jag tror jag får hejda mig lite ^^
för 10 år sedan
Tack! :) Fälgarna såldes igår så nu letar jag nya (större) :D
för 10 år sedan
Tack så mycket!! :) Och detsamma till din! Tummen upp
för 10 år sedan
Det tackar jag för! :D
för 10 år sedan
Snygg! 5/5
för 10 år sedan
Snygg! 5/5!
för 10 år sedan
snyggt! 5/5
för 10 år sedan
Mycket snygg! 5/5 Jag tycker A6 är en absolut underbar bil och så snygg med rätt styling :)
för 10 år sedan
Haha nudlar i ett år funkar ju det med ;D
för 10 år sedan
Tack, vad glad jag blir :D
för 10 år sedan
Tack och detsamma till din! :D
för 10 år sedan
Bara en s2 som fattas i samlingen nu :D
för 10 år sedan
Tack så mycket! :)
för 10 år sedan
Snygg! Snyggt med R design :)
för 10 år sedan
Har kikat och lämnat röst häromdagen! :)
för 10 år sedan
Tack så mycket! :)
för 10 år sedan
Tack! :D
för 10 år sedan
Tack så mycket och kunde inte sagt annat om din 325! Ser välskött ut!
för 10 år sedan
Tack så mycket :) Gillar den mer och mer för varje detalj som händer :D
för 10 år sedan
Vacker !!
för 10 år sedan
Snygg! 5/5
för 10 år sedan
Snyggt! 5/5
för 10 år sedan
Riktigt snygg! Gillar lackeringen, 5/5 :)
för 10 år sedan
Det tackar jag för, dock ingen sline som din :D
för 10 år sedan
Snygg! :D
för 10 år sedan
Tack!!:D
för 10 år sedan
Tack så mycket! :D Alltid snyggt med små detaljer som gör det där lilla extra på bilen :)
för 10 år sedan
Sjukt snygg! 5/5
för 10 år sedan
Tack! Och detsamma till din. Tummen upp :)
för 10 år sedan
Tack så mycket! Den är till salu så du får passa på;) Snygg Skyline!! 5/5
för 10 år sedan
Tack! :D Din VW var fin den också!
för 10 år sedan
Hej! De är ifrån ST (kw) https://www.stsuspensions.com/ :)


Sök