4625
Sök

Berisson

Virserum

Foruminlägg
Medlem sedan
14 februari 2014
Senaste besöket
16 maj

Kommentarer

för 4 år sedan
Härlig bild. Får jag använda den i ett LinkedIn inlägg jag skall göra om tjänster? Hälsar Björn Ålsnäs
för 5 år sedan
Snygg duett
för 6 år sedan
fin bil :)
för 6 år sedan
Grymt fin inredning. Snygg färgkombination
för 8 år sedan
Härlig Bil :)
för 8 år sedan
Nice :)
för 8 år sedan
fin bil :)
för 8 år sedan
Fin vintervy
för 9 år sedan
Grymt fin Plymouth. Nyinköpt?
för 9 år sedan
Riktigt reservhjul :) inget punkasprayskit här inte.
för 9 år sedan
Härligt fint skick..
för 10 år sedan
Ser riktigt fin ut :)
för 10 år sedan
Riktigt snyggt med de fälgarna :)
för 10 år sedan
Snygg bil !! Är det ljusblå 89 lack ?
för 10 år sedan
Snygg bil du har 5p :)
för 10 år sedan
Aha, men buckets är fränare.
för 10 år sedan
Soffa på den ja.
för 10 år sedan
Kalasfin bil det där med. Men lite mörk färg.
för 10 år sedan
-58:an är för fin för mig, den kräver bevakning för att folk ska låta bli den, tråkigt. -66:an passar mitt användande bättre, många mil blir det..... Görnöjd.
för 10 år sedan
Fantastiskt vacker bil. Har du lagt ner instagram och Facebook? Ser inga inlägg längre.
för 10 år sedan
Riktigt fin:)!
för 10 år sedan
Riktigt schysst! Röst lagd, kika gärna in min profil :)
för 10 år sedan
Det hade jag missat att du fick tag på en PV! Såg ju riktigt trevlig ut! =D
för 10 år sedan
Det ser grymt bra ut, du får hålla lite hårdare i ratten ;)
för 10 år sedan
Där satt dom på ja... :) ser riktigt snabb ut nu ;)
för 10 år sedan
Bilar var vackrare förr, även på insidan.
för 10 år sedan
Houston We Are Clear For Takeoff;) Har tektyl under hela min som skydd så den är inte vit som din :P Men är sjukt sugen på den cromade Tröskellisterna, skitsnyggt^^
för 10 år sedan
Ett nyförvärv med stil och klass. Grattis.
för 10 år sedan
Grymt fin PV du har skaffat dig. En sådan skulle man ju haft i samlingen ;). Vilka planer har du för denna, kanske 5,5" fälgar :)
för 10 år sedan
hade det inte varit för reg skylten skulle bilden vara tagen på 60 talet det är en fin bild
för 10 år sedan
Vintern 1965, nästan i alla fall. Endast plåtarna avslöjar att bilden är nyare. Vackert foto.
för 10 år sedan
Snygg bil rakt igenom!
för 10 år sedan
Härlig vinterbil ;) Ta det vackert med de "sulorna" :)
för 10 år sedan
Härligt, ut o "glaida" lite brett ;) Impala är ju en underskattad vinterbil :)
för 10 år sedan
ohh är den till salu?? skicka i PM om priside om du vill :)
för 10 år sedan
ok :) skriv en rad om du skall sälja, jag har en kompis en riktig entusiast o pedant som gärna skulle bli ve en sån :)
för 10 år sedan
Trevlig cheva, är detta nåt du skall behålla tro?? är ju kul att byta :)
för 11 år sedan
nästan lika snygg som Cadillac 59 bak
för 11 år sedan
coupe modellerna är bara bäst vilket märke det en må vara
för 11 år sedan
har du och så vev til dina vent.fönster
för 11 år sedan
och skuffen har inte använts på alla år
för 11 år sedan
rent och snyggt , vad kul det är
för 11 år sedan
kul att se när det är original
för 11 år sedan
Mycket trevlig bil du har. En Amazon ska jag med stå som ägare till nångång :)
för 11 år sedan
Absolut:) kolla gärna in min
för 11 år sedan
go bil =)
för 11 år sedan
fin Kärra =)
för 11 år sedan
Snyggt!
för 11 år sedan
fiffigt med en "sparkplåt" + snyggt också än en gång den kan inte ha rullat så långt pedalerna ser knappt använda ut
för 11 år sedan
Denna kan inte ha rullat så långt ?
för 11 år sedan
Ser mycket fin och trevlig ut
för 11 år sedan
Det är någe vist med att sitta bakom en sådan ratt
för 11 år sedan
vi kanske ses i Emmaboda på lördag :)
för 11 år sedan
Härligt :)
för 11 år sedan
Kul att du hitta en bil igen Berisson :)
för 11 år sedan
Funka det då?? ;)
för 11 år sedan
Funderat med på kromade lister vid trösklarna =) tycker dock den är snyggare utan Fenderkit, ligger bara på hyllan hemma o samlar damm^^ snygg lack! 5p
för 11 år sedan
Härligt när en gammal renovering står sig så bra????
för 11 år sedan
Vacker bil grattis
för 11 år sedan
Ok. Grymt cool bil i alla fall. Gillar Impala starkt :)
för 11 år sedan
Riktigt fin kärra det där :) vad är det för kromade ringar bakom "fenderkittet"? Är det avgasrör?
för 11 år sedan
Som en ängel på 4 hjul.
för 11 år sedan
Där kom den! Gamla skyltarna? Varit länge i Sverige med andra ord. Ser jäkligt fin ut.
för 11 år sedan
För jäkla fin denna du hade :)
för 11 år sedan
Kul att se bilen igen . köpte den 1990 feb i snöstorm
för 11 år sedan
ska kolla, men kolla gärna in mina bilar också
för 11 år sedan
Vårda den ömt
för 11 år sedan
Sjukt kul att se våran bil innan transformationen :p
för 11 år sedan
Du behöll den inte länge var inte detta vad du tänkt dig??
för 11 år sedan
ja så brukar det inte se ut :)
för 12 år sedan
Tack detsamma:))
för 12 år sedan
Vsg:))Fet röst lagd;))
för 12 år sedan
Riktigt fin:))
för 12 år sedan
Har du sålt bästa bilen.Vad blir det istället??
för 12 år sedan
Gillar verkligen 59/60 chevys
för 12 år sedan
Helt rätt! fin färg!
för 12 år sedan
Stiligt!
för 12 år sedan
Grattis ;) Underbart fin.
för 12 år sedan
Kan inte bli vackare en så här, man får nästan ståpäls ha ha
för 12 år sedan
En kanon bild , förstår att du har svårt att bestäma dig
för 12 år sedan
Ja verkligen, var på en träff idag och fick av en slump se min gamla Cadillac jag ägde 86.
för 12 år sedan
Lyckliga du.
för 12 år sedan
Var trevligt att höra det är nåt med den gröna färgen att den ser så go ut :)
för 12 år sedan
Det kan jag tro att den är. Hatad eller inte, denna design är unik och görs inte idag. Tycker de ska beundrads, men alla ha olika smak :-)
för 12 år sedan
Oj kul med pris! Om man ändå fick uppleva något sådant :-) Grattis!
för 12 år sedan
Väldigt rymdaktig design. Tycker de är coola bilar detta :-)
för 12 år sedan
Grymm Bonneville, är det den här som står till salu vid Nian i Vaggeryd.
för 12 år sedan
Alltså denna röven är ju..... Finner inga ord! Trevlig bil du har!
för 12 år sedan
fin bild på en fin bil men vad kan det annas bli
för 12 år sedan
Förbaskat fin Amazon! :)
för 12 år sedan
Riktigt tjusigt! :) 5p
för 12 år sedan
nej det gör ju inte det tyvärr hittat lite på ebay... men här i sverige är de ju omöjligt att hitta. Ok tack det ska jag göra :D
för 12 år sedan
Hela och fina innerskärmar/skärmbalkar,trevligt.
för 12 år sedan
ja fin va den! =) jag saknar ju emblem fram i min grill och på huven ja.. :/ måste försöka in förskaffa det! =)
för 12 år sedan
Trevlig amazon :) 5p
för 12 år sedan
Vilken bil... så fin så fin! Är inte så jätteduktig på den Amerikanska vagnsparken, men Cadillac från 1959 vet ju de flesta vilken bil det är... och din var tokfin!! Även Amazonen din och de gamla pärlorna var inte o leka med!
för 12 år sedan
Detta är den häftigaste designade bakljusen/bakskärmen genom tiderna.
för 12 år sedan
Du bara måste få liv i ac:n,om jag förstått det hela korrekt så är det det en reglerbar expansionsventil!
för 12 år sedan
Underbart


Sök