utkastade bilar?

Tubriken
3 september 2008 · 156 Inlägg

varför blir så många utkastad av nån anledning från garaget? är de inte ett fritt kommunity igentligen att lägga upp sina bilar. även de som åker äldre.
eller är de bara dom som har street bilar som får lägga upp?
som ibland kan vara 10ggr fulare än en sneaken orginalbil med dolda trimgrejer.

bara i klubben jag är med i S200K klubben sitter vi å diskuterar varför garaget.org kastar ut någras bilar för.

känns bara som lite barnsliga fasoner från er sida?

epic_mazur
3 september 2008 · 274 Inlägg

Mig har dom inte Kastat Ut och jag har ej någon street bil som du kallar det!!

kan ju vara så att det är För Dåliga bilder eller att man ej äger Bilen Sj




Läs Reglerna  så Får du se

sen tror jag inte att moderatorerna Kastar ut Folk Härifrån om dom inte har brutit mot reglerna!


MVH Skoglund!

MilleN
3 september 2008 · 9 108 Inlägg

Generellt
Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.
Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.
Inga sålda eller skrotade bilar.
Bilen måste ägas eller framföras av den som publicerar, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Att publicera en bil man inte äger kan leda till avstängning!
Totala renoveringsprojekt / -objekt (med få undantag) är inte tillåtna.
Dubbletter är inte tillåtna. Har tidigare ägaren kvar bilen på sidan så måste du be respektive ta bort bilen först.


Det är svaret jag kan ge i alla fall.

Tubriken
3 september 2008 · 156 Inlägg

okej. ska klistra in de svaret på S200K forumet.

FLindgren
3 september 2008 · 5 089 Inlägg

Tubriken skrev:
okej. ska klistra in de svaret på S200K forumet.

sitter folk å klagar över garaget, och inte vågar ta upp det här direkt?;P

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
MilleN
3 september 2008 · 9 108 Inlägg

FLindgren skrev:

Tubriken skrev:
okej. ska klistra in de svaret på S200K forumet.

sitter folk å klagar över garaget, och inte vågar ta upp det här direkt?;P

Visst låter det bittert smile

Det jag klistrade in däruppe är ju förresten reglerna som alla måste klicka i att dom "läst och förstått" innan bilen laddas upp så dom drabbade borde ju redan ha läst dom tycker jag.

Tubriken
3 september 2008 · 156 Inlägg

jao.. de finns nog fler såna här debatter så. smile

Rand
3 september 2008 · 1 024 Inlägg

läs regler så kanse du fattar varför.

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
MrTurbo Better than God \o/
3 september 2008 · 1 882 Inlägg

Det är inte meningen att gammalt skrot skall fylla servern. De kan besöka "ge mig din bil" , folkrace.nu eller annan sida där de tar sig an sådant...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
epic_mazur
3 september 2008 · 274 Inlägg

MrTurbo skrev:
Det är inte meningen att gammalt skrot skall fylla servern. De kan besöka "ge mig din bil" , folkrace.nu eller annan sida där de tar sig an sådant...

HAHAHA:lol:

Tubriken
3 september 2008 · 156 Inlägg

gammalt skrot? smile de låter kul. kan man ju kasta ut samtliga bilar mellan 50 talet till 80 då ?

Wanegardh Asgammal medlem.
3 september 2008 · 2 246 Inlägg

Tubriken skrev:
gammalt skrot? smile de låter kul. kan man ju kasta ut samtliga bilar mellan 50 talet till 80 då ?

det är skillnad på gammalt och skrot

ERika8
3 september 2008 · 1 Inlägg

dom reglerna stämmer itte alltid. dom tog bort min 240 en gång för dom skrev den va för full. å vinterbil.. men den ä fin å ingen vinterbil.. de ä faktiskt ledsamt när dom bestämmer att min bil är ful när den ä i bra skick..

te_wik Forummoderator
3 september 2008 · 12 813 Inlägg

ERika8 skrev:
dom reglerna stämmer itte alltid. dom tog bort min 240 en gång för dom skrev den va för full. å vinterbil.. men den ä fin å ingen vinterbil.. de ä faktiskt ledsamt när dom bestämmer att min bil är ful när den ä i bra skick..

kan inet låta bli, sorry... bilen var full...

haha
Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Tubriken
3 september 2008 · 156 Inlägg

maximus skrev:

Tubriken skrev:
gammalt skrot? smile de låter kul. kan man ju kasta ut samtliga bilar mellan 50 talet till 80 då ?

det är skillnad på gammalt och skrot

ja. de som bara åker med å är rena pilsnerhäckar och såna som mig å andra som fixar upp dom till ett bra skick samt håller efter smile

MrTurbo Better than God \o/
3 september 2008 · 1 882 Inlägg

Tubriken skrev:
gammalt skrot? smile de låter kul. kan man ju kasta ut samtliga bilar mellan 50 talet till 80 då ?

Nja, du vet, det finns andra bilar än nedkörda volvo av de årsmodellerna... tongue

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
FireTraXX DFFL
3 september 2008 · 9 020 Inlägg

ERika8 skrev:
dom reglerna stämmer itte alltid. dom tog bort min 240 en gång för dom skrev den va för full. å vinterbil.. men den ä fin å ingen vinterbil.. de ä faktiskt ledsamt när dom bestämmer att min bil är ful när den ä i bra skick..

Skönhet ligger i betraktarens öga, alltså inte upp till dig att bestämma vad moderatorerna gillar och inte gillar.

Den var förövrigt sunkig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
prodrive Avstängd
3 september 2008 · 962 Inlägg

Och ändå får 3st Atos vara kvar? http://www.garaget.org/search.php?q=ato … 2=&p=1

edit:

ERika8 skrev:
dom reglerna stämmer itte alltid. dom tog bort min 240 en gång för dom skrev den va för full. å vinterbil.. men den ä fin å ingen vinterbil.. de ä faktiskt ledsamt när dom bestämmer att min bil är ful när den ä i bra skick..

Jag tror dom tog bort den eftersom den var mycket ful och ointressant, precis som det står i reglerna.

Senast redigerat av prodrive (3 september 2008)

Turbo_Erik
3 september 2008 · 526 Inlägg

prodrive skrev:
Och ändå får 3st Atos vara kvar? http://www.garaget.org/search.php?q=ato … 2=&p=1

edit:

ERika8 skrev:
dom reglerna stämmer itte alltid. dom tog bort min 240 en gång för dom skrev den va för full. å vinterbil.. men den ä fin å ingen vinterbil.. de ä faktiskt ledsamt när dom bestämmer att min bil är ful när den ä i bra skick..

Jag tror dom tog bort den eftersom den var mycket ful och ointressant, precis som det står i reglerna.

Smaken är ju som baken, delad;)

Som tur är..

Osz
3 september 2008 · 22 Inlägg

epic_mazur skrev:
Mig har dom inte Kastat Ut och jag har ej någon street bil som du kallar det!!

kan ju vara så att det är För Dåliga bilder eller att man ej äger Bilen Sj




Läs Reglerna  så Får du se

sen tror jag inte att moderatorerna Kastar ut Folk Härifrån om dom inte har brutit mot reglerna!


MVH Skoglund!

Samma här...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang