Inför: Nya Bilradiohuset/TeamSpån Ljudtävling Borås 13/9 I Samband Med GBrt Träffen

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:

brillmongo skrev:
Hmm, funderar kanske på om man ska vara me å tävla lite, jag har ju inte heller nåt direkt ljud i bilf*n men det vore ändå kul att se vad det lilla man har går för lol

självklart ska du tävla.. det är därför vi är där så man prova smile

Klart du skall va med smile Om jag har fattat rätt så går det inte ut på att spela högst heller... Utan rätt big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

MrKerm skrev:

Bamse940Ltt skrev:

brillmongo skrev:
Hmm, funderar kanske på om man ska vara me å tävla lite, jag har ju inte heller nåt direkt ljud i bilf*n men det vore ändå kul att se vad det lilla man har går för lol

självklart ska du tävla.. det är därför vi är där så man prova smile

Klart du skall va med smile Om jag har fattat rätt så går det inte ut på att spela högst heller... Utan rätt big_smile

precis det handlar om att hamna så nära ett värde som möjligt på 30sekunder. å då mäter vi hur mycke man spelar i genom snitt vilket gör det hela lite lurigare att kontrollera wink

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Hoppas det kommer massa folk o provar på o spela det e ju ändå en SM-deltävling cool

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

MrKerm skrev:
Hoppas det kommer massa folk o provar på o spela det e ju ändå en SM-deltävling cool

ja det hoppas vi med smile får hoppas alla med en baslåda i bilen blir sugna på att prova för det är verkligen skit kul smile

brillmongo
11 september 2008 · 874 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:

MrKerm skrev:

Bamse940Ltt skrev:

självklart ska du tävla.. det är därför vi är där så man prova smile

Klart du skall va med smile Om jag har fattat rätt så går det inte ut på att spela högst heller... Utan rätt big_smile

precis det handlar om att hamna så nära ett värde som möjligt på 30sekunder. å då mäter vi hur mycke man spelar i genom snitt vilket gör det hela lite lurigare att kontrollera wink

Låter svårt, kan inte nybörjare få typ en kvart på sig lol tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

hehe man kommer på hur det funkar efter första gången man provat o spela. o du hinner prova mer än en gång.. är man snabb in i kön efter du provat första gången så hinner man prova ett par ggr innan stegarna drar igång smile

brillmongo
11 september 2008 · 874 Inlägg

okok, fattar noll men det blir nog bra tongue nån får nog förklara lite närmare väl där oxå ^^
Ska bli kul det här!! big_smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

kl 18.10 så kommer team spån spela med våra egna bilar o visa o förklara hur det funkar mer ingående smile

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
kl 18.10 så kommer team spån spela med våra egna bilar o visa o förklara hur det funkar mer ingående smile

Känns nästan som vi borde haft lite längre tid på oss tongue Hela grejen menar jag...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

jo två timmar till hade inte varit fel. men tiderna är satta efter eran träff så vi försökte passa in det så bra som möjligt smile vi kan stanna o mäta spl lite längre om det skulle va så att vi drar ut på tiden för mycke så det blir lidande. svårt att planera också när man inte har ritktig koll på hur många bilar som kommer o tävlar smile

går det så håller vi gärna på till kl 22 smile

Senast redigerat av Bamse940Ltt (11 september 2008)

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
jo två timmar till hade inte varit fel. men tiderna är satta efter eran träff så vi försökte passa in det så bra som möjligt smile vi kan stanna o mäta spl lite längre om det skulle va så att vi drar ut på tiden för mycke så det blir lidande. svårt att planera också när man inte har ritktig koll på hur många bilar som kommer o tävlar smile

Sant alltid svårt när man inte vet.. Men spl kan vi ta senare... Till 23 tror jag vi får vara där tongue Kan kolla upp det närmare om det skulle behövas smile
När tiderna sattes så visste vi inte om denna roliga grej hmm

Senast redigerat av MrKerm (11 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

vi har gärna lite längre tid på oss så allal får kvala tills man är någorlunda nöjd. så kval till kl 20 skulle va fint o ha. o stege kl 20.10 o sedan prisutdelning vid 21 o sedan fri spl mätning så hade underlättat mycke minskat stress med mätningar till bassrace

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Bamse940Ltt skrev:
vi har gärna lite längre tid på oss så allal får kvala tills man är någorlunda nöjd. så kval till kl 20 skulle va fint o ha. o stege kl 20.10 o sedan prisutdelning vid 21 o sedan fri spl mätning så hade underlättat mycke minskat stress med mätningar till bassrace

Ändra inga tider nu bara utan det e nog bättre o göra på plats om det behövs smile Men hur som helst kommer det inte att bli mindre tid i vart fall smile
22 skall inte vara något problem inte heller 22.30 om det skulle vara så smile

Senast redigerat av MrKerm (11 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Bamse940Ltt
11 september 2008 ·

nej då det är lugnt. men den diskutionen tar vi där i så fall när vi märker hur intresset är för det hela.

MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

cool

Senast redigerat av MrKerm (11 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
koff83 Medlem i Team Spån
11 september 2008 · 27 Inlägg

Inte lång tid kvar nu, det ska bli kuuuuuul!! tongue

Bamse940Ltt
12 september 2008 ·

detta ska bli riktigt kul. idag har vi kollat o fixat med det sista så mätutrustningen funkar perfekt smile så nu väntar vi bara på morron dagen o lite ström från McD smile

dadde
12 september 2008 · 2 164 Inlägg

så ni kommer alltså stå på mc donalds parkeringen ihop med gbrt? smile jag skall bränna en skiva idag som jag spelar imån.. goa basgångar i den smile ses imorron!! big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"
payamo Team The Voice
12 september 2008 · 294 Inlägg

nu e det spikat smile kommer förbi imorn med nya huvudenheten wink har inte lärt mig skiten än så får vi se hur de gårsmile

koff83 Medlem i Team Spån
12 september 2008 · 27 Inlägg

payamo skrev:
nu e det spikat smile kommer förbi imorn med nya huvudenheten wink har inte lärt mig skiten än så får vi se hur de gårsmile

Va trevligt att du svänger förbi, kanske vi möts i bassrace för jag antar att du oxå kör 139.9? big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang