lumpen 2009

Barmypie
7 september 2008 · 34 Inlägg

Tjenare jag har nyss fått reda på att jag rycker in i juli 09 i enköping ledningsregementet smile  nån annan som ska dit? är lite nyfiken smile 

Ser fram emot lumpen hoppar det blir kul smile

hej hopp kalle stropp
HKS C(^^,)
7 september 2008 · 453 Inlägg

Jag får inte göra lumpen!

Senast redigerat av HKS (7 september 2008)

KimVsWorld Mästare
7 september 2008 · 2 947 Inlägg

HKS skrev:
Jag får inte göra lumpen!

Gött, och mej vill dem inte ha!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
albin715
7 september 2008 · 304 Inlägg

jag är inskriven i skövde som bärgningsgruppbefäl och rycker in augusti 09 big_smile

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i
HKS C(^^,)
7 september 2008 · 453 Inlägg

KimVsWorld skrev:

HKS skrev:
Jag får inte göra lumpen!

Gött, och mej vill dem inte ha!

Varför ?
Jag har inga betyg från grundskolan & gymnasiet så jag fick inte! Sökte men medges ej!

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
7 september 2008 · 744 Inlägg

jag hade haft för mkt kontakt me polisen tyckte dom...plus att jag inte hade gått ut skolan...

steifan DR!FTT3KN!K3R
7 september 2008 · 10 427 Inlägg

albin715 skrev:
jag är inskriven i skövde som bärgningsgruppbefäl och rycker in augusti 09 big_smile

Bgbv90 eller nåt med läskigt med hjul?

LeLuke
7 september 2008 · 185 Inlägg

Jag var riktigt sugen på att rycka in, men stod att det var platsbrist. är reserv, men kommer ju inte bli något av det. Någon som vet om man kan överklaga eller söka igen? är nämligen rätt sugen på lumpen eftersom jag inte orkar läsa vidare direkt efter gymnasiet. Mvh LeLuke

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 september 2008 · 3 404 Inlägg

Jag totalfaila första testet (delvis medvetet) så mig ansåg de s*tans idioterna som totalt j*vla pantad i roten ^^

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
NeonX
7 september 2008 ·

Grattis! du har verkligen nått att se fram imot, har aldrig mått så bra som jag gjorde under mina 11månader, har aldrig saknat nått så ofta, så mycket. Njut, även när de är snöblandat regn och kängorna skaver, och du ligger på mage i ett dike och fryser ballen av dig...njut!


till ser som medvetet fuckade upp mönstringen, jag trycker synd om er, ni vet inte vad ni missat....ni har absolut ingen aning...

262turbo
7 september 2008 · 1 004 Inlägg

NeonX skrev:
Grattis! du har verkligen nått att se fram imot, har aldrig mått så bra som jag gjorde under mina 11månader, har aldrig saknat nått så ofta, så mycket. Njut, även när de är snöblandat regn och kängorna skaver, och du ligger på mage i ett dike och fryser ballen av dig...njut!


till ser som medvetet fuckade upp mönstringen, jag trycker synd om er, ni vet inte vad ni missat....ni har absolut ingen aning...

det jag vet att jag inte har lekt upp en massa skattepengar smile och istället dratt in några:)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
evilaudio
7 september 2008 · 16 195 Inlägg

NeonX skrev:
Grattis! du har verkligen nått att se fram imot, har aldrig mått så bra som jag gjorde under mina 11månader, har aldrig saknat nått så ofta, så mycket. Njut, även när de är snöblandat regn och kängorna skaver, och du ligger på mage i ett dike och fryser ballen av dig...njut!


till ser som medvetet fuckade upp mönstringen, jag trycker synd om er, ni vet inte vad ni missat....ni har absolut ingen aning...

va e de å sakna??   typ 12 månader av idioter som skriker åt dig va du ska göra å inte ska göra.. e de nåt å sakna??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Waho Allmänt Jobbig
8 september 2008 · 1 200 Inlägg

Fick inte, ville dock men direkt dom fick reda på att jag var allergisk och hade astränings astma så blev de hejdå sad

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Seth
8 september 2008 · 3 354 Inlägg

skrev som det var. skolios. slapp komma.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Malmoe SSS -12
8 september 2008 · 3 217 Inlägg

evilaudio skrev:

NeonX skrev:
Grattis! du har verkligen nått att se fram imot, har aldrig mått så bra som jag gjorde under mina 11månader, har aldrig saknat nått så ofta, så mycket. Njut, även när de är snöblandat regn och kängorna skaver, och du ligger på mage i ett dike och fryser ballen av dig...njut!


till ser som medvetet fuckade upp mönstringen, jag trycker synd om er, ni vet inte vad ni missat....ni har absolut ingen aning...

va e de å sakna??   typ 12 månader av idioter som skriker åt dig va du ska göra å inte ska göra.. e de nåt å sakna??

Disciplinlära, något som kan vara bra att ta fram vid alternativt strid eller andra farliga situationer! Exempelvis trafikolyckor då man får utbildning i sjukvård... Numera ligger man sällan inne mer än 11 månader och jag vet inte ett enda befäl som orkar skrika 11 månader i rad! Släpp Jarhead, det är inte som på film...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
nacka
9 september 2008 · 7 Inlägg

Själv åker jag upp till boden i Januari som bevakningssoldat/bilförare.
Jag ser värkligen fram emot det, Roligt ska det bli också att sladda runt med dom gamla 940 eller vad det är för nått man får köra.

Ser däremot inte fram emot att göra gröntjänsten Jan-Feb-Mars i boden... Fy fan.

LocKtar Herr
9 september 2008 · 1 722 Inlägg

miller_90 skrev:
Tjenare jag har nyss fått reda på att jag rycker in i juli 09 i enköping ledningsregementet smile  nån annan som ska dit? är lite nyfiken smile 

Ser fram emot lumpen hoppar det blir kul smile

Tjo, jag muckade 031119 kan säga att enköpings regemente äger! Ser du kapten J-B Olsson hälsa smile
Finns fullt me bjudiga befäl där! ha så kul, det hade jag!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
9 september 2008 · 2 362 Inlägg

3 dagar innan jag skulle in på mönstring så fick jag ett brev där som sa att jag inte skulle komma till mönstringen!

Jahapp sa jag, skönt att slippa det!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
LocKtar Herr
9 september 2008 · 1 722 Inlägg

Hoho, ni vet inte vad ni missar=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
MilleN
9 september 2008 · 9 108 Inlägg

Fuckface skrev:
Grattis! du har verkligen nått att se fram imot, har aldrig mått så bra som jag gjorde under mina 11månader, har aldrig saknat nått så ofta, så mycket. Njut, även när de är snöblandat regn och kängorna skaver, och du ligger på mage i ett dike och fryser ballen av dig...njut!


till ser som medvetet fuckade upp mönstringen, jag trycker synd om er, ni vet inte vad ni missat....ni har absolut ingen aning...

Håller med, klart det bästa man gjort, gemenskapen man får i lumpen hittar man aldrig igen. Alla som slutför värnplikten växer verkligen som människor vare sig det märks eller inte.

Gör man sig till på testen för att slippa av ren lathet är det bara ett extra tecken på att man bör göra det. Okej om man vill plugga eller jobba istället men man ska inte slippa bara för att man vill pilla navel och spela dataspel istället.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang