2773
Sök

Hur mycket kostar försäkring för en vr6 syncro?

13 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
Någon som vet hur mycket försäkringen ligger på på en vr6 syncro (vuxen)
Kollade vad den skulle kosta på mej vilket va 22500....... Vad kostar det för en vuxen ungefär?

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
8 september 2008
Individuellt. Ett tips är att kolla atava dom brukar vara billiga så slipper du skriva bilen på en förälder

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 september 2008
MattiasJohansson skrev:
Någon som vet hur mycket försäkringen ligger på på en vr6 syncro (vuxen)
Kollade vad den skulle kosta på mej vilket va 22500....... Vad kostar det för en vuxen ungefär?

Då vet du ju redan svaret.   Det skiljer så himmla mycket mellan olika bolagen så du måste göra precis som du gjorde att fråga dem helt enkelt.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 september 2008
Fråga mig inte varför, men jag kollade för skojs skull på atava.se  4300kr/år för mig halv och 4700 hel.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Solfilmsmontör
950 Inlägg
8 september 2008
Försäkrings bolagen tar hänsyn till så pass många grejor att det är omöjligt för någon här inne att svara vad det skulle kosta för en vuxen. Enklast är om du ber din mamma/pappa att kolla upp de åt dig.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

8 910 Inlägg
8 september 2008
Jag som är "vuxen" kollade lite snabbt vad det skulle kosta och fick ett förslag på 3200 per år för en helförsäkring (Trygg-Hansa).  Har 26 skadefria år

Fotograf på Tierp iDag

526 Inlägg
8 september 2008
Ett tips är att inte kolla på Atava.se smile
Vissa förstår nog vad jag menar.

Sök