Rock-Star skrev:
iochmed att det är enskildfirma så skyddas han/företaget av PUL! därav INGA 4 sista siffror.
telenr till företaget: 0455-22049
Ps. söker ni på eniro.se , klicka på kartor -> skriv företagets adress och sen klickar på privatpersoner så får du fram kontaktuppgifter till företagets ägare for complaints
Vet att det är ett gammalt ärende men mycket aktuellt
Det om att PUL skulle vara orsaken till att han inte skriver sina 4 sista siffror är inte sant, det är ju inte jag/vi som skriver det det är ju han som SKALL uppge sina 4 sista siffror så att man kan kontrollera med skatteverket om han har regad firma och betalar sina skatter.
Nä anledningen är att han inte vill att man skall hitta honom, men det har jag gjort.
Jag har anmält honom till Blocket men de bryr sig inte se vad de svarar här under.
> Hej Hans,
>
> Vi har sedan tidigare registrerat ditt klagomål mot annonsören.
>
> Det är för oss svårt att kontrollera kontakten mellan köpare och säljare då
> vi i
> första hand tillhandahåller själva annonsplatsen.
> Vi kommer självfallet vidta åtgärder om vi får in många klagomål mot
> annonsören
> eller om det kommer in polisanmälningar men vi kan inte stänga ner
> annonsörens
> butik utan ett konkret underlag.
>
> Har du polisanmält händelsen?
>
Vad man kan läsa ut av detta är:
DE ÄR BARA INTRESSERADE AV DE SOM ANNONSERAR VI BRYR OSS INTE OM DERAS KUNDER OCH OM DE LURAS PÅ VAROR OCH PENGAR.
Om det är någon som fortfarande inte har fått sina pengar så kan jag hjälpa till med det bara kontakta mig.
Jag har talat om för honom att jag skall söka efter så många som möjligt som han har lurat på pengar, han undrade då om jag skulle förtala honom offentligt ute på nätet jag svarade att det är inte förtal om man skriver fakta och kan dokumentera det.
MVH
Hans