Snälla ge mig ett seriöst svar på varför Jorden alltid ska gå under?

Mollllgan
9 september 2008 ·

Tjenna min tjej sitter nere nu och är lite smått orolig för att jorden ska gå under imorgon den 10:e för hon läste detta på expressens hemsida.. hon fråga mig varför dem alltid skriver om att korden ska gå under men jag vet ju inte vad jag ska svara... Hade förklarat mer hur hela historien ligger till om jag hade haft tiden till det.. kanske senare dock..

Men länk kommer här...

Ps under mina 24 år på jorden så har det vatt snack om jordens under gång 54623334 ggr ca...


http://www.expressen.se/Nyheter/1.12943 … -undergang


Seriösa svar tack då detta är lite småjobbigt...

Mvh

breesladd SKÅNING
9 september 2008 · 1 215 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p1178432

vet ej om det finns svar men exakt samma tråd andvänd sökfunktionen innan du skapar en ny tråd

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Aern
9 september 2008 · 457 Inlägg

Kanske för att man ska bli påmind att man endast lever en gång och de gången är nu, som Noice sjunger. Man ska leva livet fullt ut! Enligt vad jag nu då tror om dessa "Ragnarök" big_smile

bmx
9 september 2008 · 7 100 Inlägg

asså seriöst,tror ni de eller?
de var ingen dålig maskin om dom ska spränga jorden lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
TFkarlsson Varningar. 36
9 september 2008 · 1 200 Inlägg

Jorden kommer inte gå under ffs. tongue Och om den gör det så bjuder jag på fika i himlen (om jag kommer dit.)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Mollllgan
9 september 2008 ·

Så seriöst var det... same as always.....

bmx
9 september 2008 · 7 100 Inlägg

TFkarlsson skrev:
Jorden kommer inte gå under ffs. tongue Och om den gör det så bjuder jag på fika i himlen (om jag kommer dit.)

fan va najs,jag som är fika sugen big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Mollllgan
9 september 2008 ·

nån jävla respekt har man ju iaf.. *suck*

Rinnegan Malleus Malificarum
9 september 2008 · 2 401 Inlägg

LOL.

För att mänskligheten är idioter, det är därför alla tror att världen kommer att gå under.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
TFkarlsson Varningar. 36
9 september 2008 · 1 200 Inlägg

_S40_ skrev:
Så seriöst var det... same as always.....

Jag ber om ursäkt för den, men jag tycker precis som du att det är ett jävla tjat om att världen är på väg åt... ditåt <- Men det händer ju aldrig något. Så jag tror inte ni behöver oroa er. Och om det nu skulle hända så finns det ju inte speciellt mycket vi kan göra åt saken.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Aern
9 september 2008 · 457 Inlägg

_S40_ skrev:
nån jävla respekt har man ju iaf.. *suck*

Jag var väl seriös? big_smile

Mollllgan
9 september 2008 ·

Siarnaq skrev:
LOL.

För att mänskligheten är idioter, det är därför alla tror att världen kommer att gå under.

jo sitt du o "LOL"......

Men men tack för svaren iaf...

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
9 september 2008 · 744 Inlägg

därför skvallerpressen vill ha nått som ger rubriker,tror seriöst fan det är så :S

Mollllgan
9 september 2008 ·

Aern skrev:

_S40_ skrev:
nån jävla respekt har man ju iaf.. *suck*

Jag var väl seriös? big_smile

Verkligen

Felax
9 september 2008 · 1 963 Inlägg

_S40_ skrev:

Siarnaq skrev:
LOL.

För att mänskligheten är idioter, det är därför alla tror att världen kommer att gå under.

jo sitt du o "LOL"......

Men men tack för svaren iaf...

Men ärligt sitter du o surar för att dom skriver som dom gör? Va är ett seriöst svar? finns något om detta ?

Men are not born - Men are made
RallizZ
9 september 2008 · 124 Inlägg

Men är de nån som vet när isf..wink Hade varit bra och veta så man kunde sticka ut en svänga och ta den bästa bilen man hittar..?big_smile Spela ju lixom ingen roll ändåsmile

TFkarlsson Varningar. 36
9 september 2008 · 1 200 Inlägg

Expressen lär vara överlyckliga då dom säkert haft flera tusen tittare på deras sida angående "Jordens undergång." Det är just sånt här dom gillar. Dom drar ju åt sig en jävla massa läsare när dom skriver såhär för att sveriges befolkning har fått nån jävla noja att världens ska sprängas i 1000 delar om man släpper en fis för det bidrar till växthuseffekten. Gaaah!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Rallyhalle
9 september 2008 · 4 299 Inlägg

Finns nog inget seriöst svar på de, dom har ju sagt de hur många gånger som helst så man reagerar ju inte längre...

De e väl förmodligen nått stolpskott till forskare som sitter o har lån upp över öronen, frugan lämnat honom, ungarna vill inte veta av han, ryska maffian letar efter honom etc så då hittar han nått i naturen/rymden som felar. Blir säkert överlycklig för att han tror att jorden går under av de o skickar ut värsta larmet i all sin glädje för att han inte behöver tänka mer på sitt eländiga liv. Och utgången kan ni tänka er själva... wink

Senast redigerat av Rallyhalle (9 september 2008)

Janneutanb
9 september 2008 · 7 272 Inlägg

Därför att dom vill tjäna pengar helt enkelt.
Kommer säkert nån annons "Köp detta och du överlever".

Alla minns väl reklamen för "Timebomb" år 1999...

Samma sak med regeringens miljöhysteri.

Big_JN
9 september 2008 · 2 126 Inlägg

Brains88 skrev:
Därför att dom vill tjäna pengar helt enkelt.
Kommer säkert nån annons "Köp detta och du överlever".

Alla minns väl reklamen för "Timebomb" år 1999...

Samma sak med regeringens miljöhysteri.

WORD!

Folk tror på allt det här skitsnacket och går och köper dyra "miljövänliga" saker, och företag och stat kan tjäna mer pengar på lättlurade idioter som sväljer allt bara dom blir lite rädda!

Kolla bara på vad USA kommer undan med bara dom nämner terrorister! hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang