Znurp skrev:
Ser riktigt bra ut det där!

Det blir alltså bara bankörning i framtiden? Inte fel det heller!

Tänker på tiden du rev ut vakuumsystemen, har du något minne från vakuumslangar till egr-ventil eller liknande vid höger fram? Har nämligen ett litet dilemma på min 2,6! Två vakuumslangar som hänger fritt och inte gör någon nytta som sitter på nån ventil varav ena plastslangen är avbränd? Skumt ja! Den måste ha brunnit av lite eller nått för den når inte grenröret!
I mitt fall går den nog Y32 på länken som inte går till något? såg att någon hade dubbla, ena till egr ventilen och andra till denna hemska luftpump jag nämnde förut om du minns? Misstänker att det ska gå vakuum dit även på min då jag faktiskt har en sån hemsk pump!
http://www.justanswer.com/uploads/eurot … iagram.gif För att komma till den riktiga frågan! Vet du vart slangen från insuget till y32 ska gå? Ska den förbi torkararmaturen kanske? eller på torpedväggen eller vad det heter? Sen undrar jag om du vet om ekonomimätaren är vakuumstyrd? Instrumenthuset ska tydligen vara ihopkopplat med nivåregleringen på framlysena :S De fungerar inte riktigt som det ska på min! väldigt svagt sug i slangarna som går fram till lysena, har varit ut med instrumenthuset förr och la ej märket till något då...

Vill du inte ta diskussionen här så kan du lämna nån mailadress eller skype eller nått på pm

Försökte maila förut men det stod att din inkorg var full och inte kunde ta emot fler medelanden!

Alla frågar väl 190 experten antar jag!

Är själv ny i mercaområdet så jag har säkert fler frågor jag skulle kunna ställa!