"Det skall vara surt att vara bilist- Miljöpartiet"

TLO
20 september 2008 · 1 062 Inlägg

http://www.politikerbloggen.se/2008/09/19/12045/

Ja när är det dags att vi som måste använda bil sätter stopp för dessa tramspartier? Man skäms som Svensk över hur illa det här landet sköts!  Hur kan folk ens rösta på partier som uttrycker sig på detta vis???
Detta djupt odemokratiska parti borde fanimej lagstiftas bort!!!!!!!

"You Go, we go!"
JaggaChafen Tesla Senior Technician
20 september 2008 · 2 307 Inlägg

word

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Sushikocken Sleeper
20 september 2008 · 3 084 Inlägg

om hela miljöpartiet slutar fisa och andas och äta så sparar vi ju in en massa koldioxid

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
KimVsWorld Mästare
20 september 2008 · 2 947 Inlägg

Du lever i sverige andas djupt och betala skatt.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Sushikocken Sleeper
20 september 2008 · 3 084 Inlägg

om vi vräker i dem deras aspartam så kan vi ju utvinna metanol ur dem också skitbra!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Holiace
20 september 2008 · 1 754 Inlägg

Wow. Som om att det inte redan är surt. Svindyr bensin, dyra försäkringar, dyr kollektivtrafik. OSVOSVOSV!

Jag kan inget om allt.
Kesler
20 september 2008 · 3 650 Inlägg

miljöpartister e en bunt idioter som aldrig lärt sig köra bil å inte änns fattar vart gasen sitter! riktigt flickparti, de e vad dom är

Jimmy_N Makaronborrare
20 september 2008 · 993 Inlägg

Dom är dessutom ett gäng hycklare. Vet inte vad han har för bil i dag men för några år sen snackades det ju mycket om att ena språkröret Peter Eriksson körde stadsjeep själv.
Och han skyllde det på att "Vägarna där han bodde var så dåliga" tongue
Nej hoppas att detta verklighetsfrånvarande skogstomtepartiet försvinner i glömska

Rquired Allmänt envis
20 september 2008 · 12 512 Inlägg

Detta får mig att minnas min hemkunskapslärare, som var stolt miljöpartist och bodde nära skolan samt körde Land Rover Discovery V8 varje dag till och från arbetet.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
quan_chi
21 september 2008 · 10 Inlägg

kan bara garva åt deras roliga politik, och som många redan nämnt, så är de själva inte de mest miljötänkande.o Sveriges utsläpp som är minimala om man kollar på hela jordens utsläpp.

KimVsWorld Mästare
21 september 2008 · 2 947 Inlägg

Rquired skrev:
Detta får mig att minnas min hemkunskapslärare, som var stolt miljöpartist och bodde nära skolan samt körde Land Rover Discovery V8 varje dag till och från arbetet.

Haha, förvånar mig inte:/

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Niklas1987 NO
21 september 2008 · 2 182 Inlägg

Melonpartiet gör det igen

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Rushman Evolution Garage
21 september 2008 · 1 299 Inlägg

Enda anledningen till att någon bryr sig om vad dom där skenheliga skithögarna säger är p.g.a. "växthuseffekten" som är blivit så himla inne nu på sistonde, och hela världen existens hänger på just bilar, och det är just vi svenskar som har chansen att rädda planeten!!!!

Men jag förstår lite vad dom menar... Det är ju som dom nämner i storstäderna det "väldiga problemet" ligger, där bussar/pendeltåg/spårvagnar går vart 3:e minut precis överallt, nej nog fan ska ni harva igång eran 3 liters BMW å åka 300 meter å köpa snus en torsdag eftermiddag! Ni måste ju hinna hem så ni inte missar Top Model sen!

Sky´s the limit...
nordstromj
21 september 2008 · 1 772 Inlägg

Något står inte rätt till i det där partiet.

Rquired skrev:
Detta får mig att minnas min hemkunskapslärare, som var stolt miljöpartist och bodde nära skolan samt körde Land Rover Discovery V8 varje dag till och från arbetet.

Haha xD

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
xenopsy N/A
21 september 2008 · 141 Inlägg

haha skrattretande.. mp är ett parti som inte har en aning om hur det ser ut i verkligheten.. Innan dom kommer med massa förslag kan dom väl sluta yra runt i fantasivärlden. herregud alltså.. skjut dom jäklarna!!!

Roz-104 typ..eh..va?
21 september 2008 · 582 Inlägg

Suck...vad ska man säga?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
TRYIT Teddan
21 september 2008 · 2 495 Inlägg

fy fan vilka idioter...

jag kör bil i oslo hela tiden och det är inga större problem......vart får dom allt ifrån ??

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Gulmun * Klåpare
21 september 2008 · 1 718 Inlägg

"Överallt i hela världen byggs vägar för att man ska kunna ta sig fram med bil. Överallt, utom i Sverige där vägarna byggs för att vara så oframkomliga som möjligt."

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Syst3m
21 september 2008 · 1 079 Inlägg

Pettan8 skrev:
Personligen anser jag att politik o politiker borde avskaffas helt.. Power to the people!!wink

Det är ju de som är meningen med demokrati ffs. Men ibland får vissa alldeles för mycket att säga till om, ungefär som alla åren med s-mp-v. Där är det inte S som styrt det mesta, utan trädkramarna som äter bäver till frukost för att rädda skogen som har styrt det hela. Därför ser Sverige ut som det gör och är i princip ett helvete att leva i med alla skatter, miljötänkande hit å dit.

fegge_89
21 september 2008 · 1 302 Inlägg

De vill bara ha gatorna för sig själva så att rejnfeldt och göran kan sitta i varsin bensin slukande V8a monster och köra race om vem som ska betala fikat.

Säger bara en sak de där tomtarna är så insnöade så det finns inte.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang