Racingbilar

STOFFE-HAKKINEN
26 september 2008 ·

NeonX skrev:
I en annan tråd skrev du "bugdet finns ej"...om det fortfarande stämmer så kan du juh lägga planerna på hyllan tills budget finns. Det kommer kosta pengar, det behöver inte kosta skjortan, men då får du kunna en hel del själv.

Det blir jäkligt mycket lättare att förstå vad du är ute efter om du säger ungefär hur mycket du kan lägga, samt om bilen bara skall gå på bana eller även gata.


Ingenting är gratis, men köp dig en kaross och börja snickra ihop nått allteftersom pengarna ramlar in, så gör iaf jag.

Jag har budget, skrev fel bara och vet inte hur man ändrar.....

Aerodynamik ...
26 september 2008 · 7 120 Inlägg

STOFFE-HAKKINEN skrev:

Aerodynamik skrev:

alexm- skrev:

haha tror jag vet vad du menar.

Nöjde du dig inte med din andra tråd?

Killen ser ju ut att vara 13 på bilden och jag tror han överskattar sin ekonomi en aning. smile

HAHA, ta reda på fakta innan du öppnar din käft...
Men om det ska vara på detta viset så kan ju jag slå vad om att jag har betydligt bättre ekonomi än va du har.

Jaha.. Men min pappa är starkare än din.

Waho Allmänt Jobbig
26 september 2008 · 1 200 Inlägg

STOFFE-HAKKINEN skrev:

Aerodynamik skrev:

alexm- skrev:
haha tror jag vet vad du menar.

Nöjde du dig inte med din andra tråd?

Killen ser ju ut att vara 13 på bilden och jag tror han överskattar sin ekonomi en aning. smile

HAHA, ta reda på fakta innan du öppnar din käft...
Men om det ska vara på detta viset så kan ju jag slå vad om att jag har betydligt bättre ekonomi än va du har.

HAHAHAHAHA, asså är du seriös? Du skriver mest oseriösa trådarna på lääänge sen förväntar du dej seriösa svar ? Och sen när man kollar in din profil så ser/såg bilden faktiskt ut som en högstadie kille.
Du har jobb och 100k att lägga på en banbil, varför tjaffsa här då?

Senast redigerat av Waho (26 september 2008)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
prodrive Avstängd
26 september 2008 · 962 Inlägg

Du får endå inte speciellt mycket tävlingsbil för 100,000 så du kan ju börja med att sluta verka överlägsen... Och om din budget var 100k så får du ännu mindre eftersom du behöver personlig utrustning, trailer/släp, ev dragbil, däck, bränsle, slitdelar, licenser, avgifter mm....

Köp en formel yamaha kart istället, eller om du vill punga ut mera kan du smälla till på en sport2000 eller ICC/kz2

Senast redigerat av prodrive (27 september 2008)

MeloveGolf Vw trimmare
27 september 2008 · 2 995 Inlägg

prodrive skrev:
Du får endå inte speciellt mycket tävlingsbil för 100,000 så du kan ju börja med att sluta verka överlägsen

true that...



seriös banbil som ska prestera nått och kanske användas i mer seriösa sammanhang kostar lika mycket som en större kåk i mellan sverige...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang