händer verkligen grejjer när mna trycker på gasen, och inte tala om väghållning, oj oj vilken väghållning alltså! näe fyfan vilken bil att köra, helt klart 10 av 10 möjliga på den!!
eller hur var det nu?
näe 1/10 får 244an, tråkigare bil än volvo får man leta efter
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Skulle väll säga en 8 (chasern alltså) en tia är radical etc. Skylinen är jag bara rädd för så 6'a där, hade jag vågat ratta hennes så hade det säkert varit nia. hondan är också en sexa. gör sig fint på superstage och skarpa kurvor.
740in får 2/10 o dom 2 poängen får den för att så fort de e blött ute så diffar den jävligt bra! Och 940in får 5/10 enligt mitt tycke! går som en "stor gocart" i kurvorna
En 7-8 sådär får det bli på forden. Väghållningen i dessa är verkligen kanon. Det går att kasta in bilen i böjarna och åka ifrån bra mycke snabbare bilar. Det som drar ner betyget är effekten och växellådan.
Så ball är den väl inte kanske men topic var ju rolig och ja det är den alla gånger.
Många som reagerade när jag hackade på 740:s underbara körglädje...
Om man till att börja med sett vad jag gett min egen bil för betyg hade man upptäckt att jag inte anser den vara ett höghastighetsmonster, den toppar bara 235 och det tar ett tag att komma dit. Men att påstå att alla japanska "sportbilar" aldrig används på kurviga vägar har ju helt fel. Är det någonstans de kommer till sin rätt så är det ju där. Man kan gärna få älska körglädjen i sin bakhjulsdrivna 740 på en regnvåt tjälskadad väg i 236km/h om man vill men då är man ju inte det skarpaste verktyget i skjulet. Alla gamla bakhjulsdrivna bilar med en motor på över 75hkr är rolig att sladda runt i snöslask med, men förstjänar den då en 9/10? Är det vad som kännetecknar körglädje? Att kunna busa om väderförhållandet är det rätta? Väldigt relativt iofs men jag anser att en körglad bil ska vara rolig en stor del av året.
Smaken är som baken, tvådelad och full med skit...