Varför dryga böter vid Burnouts.. ?

Slash Saabifierad
19 januari 2011 · 2 026 Inlägg

Härligt trådlyft...
Nu handlar denna tråd om burnouts och inte sladdar eller hur mycket effekt en Volvo 740 har. En riktigt burnout är inte att man står på en fryst vattenpöl och låter däcken spinna.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Stellan_Clausen
20 januari 2011 · 635 Inlägg

Min första burnouts gjorde jag på våren 1981, den höll på att sluta i en kattastrof... jag gjorde min börnis när jag sluta dagens skift på jobbet.. hadde en volvo PV med gamla vinterdäck.. lade min börnis på vägen ut från Ytong-fabriken vid kvarntorp "Närke" där jag jobba.. det rök som tusan och mina arbetskamrater var ju tvugna att köra om mej i all denna rök på en smal väg.. vi gick ju på förmiddas skiftet... då några till eftermiddags skiftet var sena till jobbet så kom dom ju i en jävla fart på denna smala väg och höl på att frontalkrocka med några som var på väg hem i röken... jag är jävligt glad över att INTE så skedde !!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang