SiarnaqHur orkar folk sitta och läsa så mycket strunt.
När bilen är som jag vill ha den så ger jag det gärna ett försök. Något speciellt väder som gäller eller är det bara sätta en tidpunkt och skulle deta vara snö rycker man på axlarna och kör?

Ställer gärna upp och testar hur som helst. I höstas körde jag mot Griffin, bara för skoj givetvis, och när jag kom till ca 50-100meter var han i mål på 201, så jag är inte rädd för stryk.
LocKtarNu får jag ju press på mig.

Tack för det stödet.
turbos4Jag väntar just nu på lite bilder där en kille gjort om blinkers till vita så jag kan ta ställning till det. Inget som ligger högt i prioriteringen just nu, men vem vet.

Jag måste kunna nyttja bilen, så invändigt måste det vara komfort och lastutrymme, annars hade jag lika gärna kunnat köpt en liten sak och tagit ett skohorn för att få in en stor motor, så det som kan tänkas hända med utseende är ett bodykit, Autech-vinge och andra fälgar, men det ligger som allt annat i framtiden om ingen vill ge mig en miljon eller liknande.

Målet kommer ligga kvar, men det blir inte som andra här på gorg som sätter ett mål och veckan efter är det klart, det finns inte ekonomi för.

Tack.

snurreLigger en hel del i det. Men mina 1600kg brukar inte heller klassas som lättvikt.