2236
Sök

INFÖR:träff birsta ikeaparkeringen / parkeringshuset 18 oktober kl 20:30 och frammåt

512 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
alla bilar välkomna sommar och vinterbilar ( självklart mc quad mm oxå välkommet)

ATT TA MED :
*glatt humör
*leksak att visa UPP(tex sin fina bil ,din vinterbil, quad ,mc ,rcbil ,ja vad ni nu har för kul/intressat/bra )
*PENGAR så ni kan äta  ... ev så blir det korvförsäljning men hör av er till  BILGALNINGEN  om ni är intresserade av detta ...
*DIG SJÄLV ... annars blir det ju ingen träff
ATT TÄNKA PÅ : 
*vart man leker 
*att man gör det på eget bevåg   
*lämna inte en massa skräp
*undvik köra fort mellan dom uppställda bilar
*försök att inte stå helt still länge å burna pga groparna som blir i assfalten
*att du även är välkommen bara titta om du inte har nå eget men försök att uppföra er smile
*HA KUL
OBS detta är inga regler bara en liten önskan av vissa...

enda jag ansvarar för är det jag själv gör ...smile
Senast redigerat av LilleSKUTT (7 oktober 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2008
räkna med mig, kan ju inte missa en träff inte big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
"A Johlsson"
302 Inlägg
6 oktober 2008
Jag kommer jag med, om inte med Ice så till fots elr i annan vagn, har ett motorbyte planerat strax före träffen så et kan ju gå fel men, vilket som ska jag vara där med kameran...

Bildelsskruvare
255 Inlägg
12 oktober 2008
Är alla på G ?? smile

My life, My mess

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 oktober 2008
jajjemensan wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

512 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
japp jag e på g var ner å rekae lite i eftermiddags smile ( handlade lite på ikanohuset + kollade på mediamarktparkeringen när dom lekte med stunthojar där... smile

Operatör
346 Inlägg
12 oktober 2008
Kanske man ska ställa på åbäket en sista gång innan vintern då smile

Blire rodden för dej Lilleskutt?
Senast redigerat av pars (12 oktober 2008)

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

512 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
om det inte är snö blir det rodd om jag får tag i nå lagliga bakhjul smile   275/15 eller bredare sökes smile

361 Inlägg
13 oktober 2008
blir nog sommarbilen ner endå trots att man ställt in den,  man har ju inte hitta nån jekla vinterbil tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 oktober 2008
nån som har börjat skicka kedje-sms än ? yikes

62 Inlägg
14 oktober 2008
Verkar vara lite dåligt intresse hmm

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
14 oktober 2008
Nej inte än smile funderade på de imorgon jag smile

512 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
ja inte alldeles för bra uppslutning här på nätet emn kanske blir på parkeringen smile

85 Inlägg
14 oktober 2008
Får väl se om man e frisk, så kanske man kommer ner med saaben, Bapelsinen får stå hemma och skämmas denna gång wink

Tro mig det går att köra fortare än 110:)
215 Inlägg
14 oktober 2008
Jag kommer med audin ja för bumsen är ju såld:)

Jag kör traktor:)

2 Inlägg
14 oktober 2008
kommer med ett gäng från hudik smile

7 Inlägg
14 oktober 2008
nu har jag nypreppad låda på saaben efter vad som hände på första träffen så jag kommer ut en sväng med den jag med

5 Inlägg
15 oktober 2008
Jag kommer denna gång! sist jag hade möjlighet att åka så drog kopplings bytet ut på tiden och när man väl kom på plats så va de inte en själ i närheten...Dags för revanch nu på lördag då kaske big_smile

"A Johlsson"
302 Inlägg
15 oktober 2008
LilleSKUTT skrev:
ja inte alldeles för bra uppslutning här på nätet emn kanske blir på parkeringen smile

Brukar komma betydligt fler än de som syns i tråden(arna) så det är nog inget problem, just spridit sms't till 300 själar som antagligen kommer sprida det vidare om intresse finns så, folk kommer, det är ingen fara.

Sök