Ang. Kläder Med Sitt Bilmärke

Rattryckarn BilvårdsTekniker
7 oktober 2008 · 281 Inlägg

Jo jag har en t shirt som jag mest fått scysst comments från! Sen så har jag nu lagt till mig med strumpor med audi märke & även en mössa. Funderas även på en jacka http://www.audi.se/audi/se/se2/audi_sho … sport.html

Är detta larvigt eller scysst??

Senast redigerat av Audisport_ (7 oktober 2008)

Rattryckarn
Ford Mondeo Sport Edition "Snow-white" (2012)
prodrive Avstängd
7 oktober 2008 · 962 Inlägg

Piratkopior = löjligt.
The real deal = helt ok.

Enligt mig, jag brukar ha SWRT kläder på mig, men jag är rätt barnslig iofs tongue

Westergren Large Cap
7 oktober 2008 · 1 816 Inlägg

Är väl inge fel med det. smile
Helt okej tycker jag.

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 oktober 2008 · 3 404 Inlägg

prodrive skrev:
Piratkopior = löjligt.
The real deal = helt ok.

Enligt mig, jag brukar ha SWRT kläder på mig, men jag är rätt barnslig iofs tongue

Skit samma om det är piratkopia eller äkta, visar vart man står hursom wink

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
prodrive Avstängd
7 oktober 2008 · 962 Inlägg

TenZer skrev:

prodrive skrev:
Piratkopior = löjligt.
The real deal = helt ok.

Enligt mig, jag brukar ha SWRT kläder på mig, men jag är rätt barnslig iofs tongue

Skit samma om det är piratkopia eller äkta, visar vart man står hursom wink

Kanske när det gäller Volvogrejer, då finns det väll inget annat än piratkopior? tongue

Mortalis VW-nörd?
7 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

Tycker de lätt blir löjligt iaf. Typ folk som har Ferrari tröjor o kör en VW Lupo..ja vill ligga med dig! Hehe. Kanske kul på nå banträff eller nåt vad vet jag, asså om man har sitt bilmärke då tongue

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
7 oktober 2008 · 3 404 Inlägg

prodrive skrev:

TenZer skrev:

prodrive skrev:
Piratkopior = löjligt.
The real deal = helt ok.

Enligt mig, jag brukar ha SWRT kläder på mig, men jag är rätt barnslig iofs tongue

Skit samma om det är piratkopia eller äkta, visar vart man står hursom wink

Kanske när det gäller Volvogrejer, då finns det väll inget annat än piratkopior? tongue

Hahahhahaha, skit samma om man köper en kepa för 100spänn som det står Saab på eller 500 hos Saab, den kommer bli nedkletad med olja, spackel och äckel endå wink

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
FreddeK
7 oktober 2008 ·

helt okej så länge det inte är kläder med eldflammor på. Okej även löjligt med fuckyou-tröjorna. Men tex en porscheägare med en piketröja med ett porscheemblem på ärmen eller bröstet är riktigt nice.

Sunnmo
7 oktober 2008 · 155 Inlägg

köp! tycker jag=) tuff juh:D

Frippe08 Galen
8 oktober 2008 · 849 Inlägg

Tycker det är okej inom en viss gräns men när man ser personer som har tex ferrari jacka ferrari skor och keps osv så människan ser ut som en stor sponsor skylt då ser det ju bara töntigt ut. Men folk som går runt med en Tshirt eller en keps tycker jag är helt ok.

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
Rspeter Audi A5 quattro driver.
8 oktober 2008 · 2 203 Inlägg

Själv har jag en svart/röd flis pullover med diskret Audilogga och S-Line text.

Haxxel JDM
8 oktober 2008 · 593 Inlägg

Själv tycker jag inte om att ha kläder med massa märken på, finns sällan snygga kläder med bilmärken på, oftast är de bara reklamtröjor och det kan man sova i men inte gå ut bland folk med.

Så en t-shirt med logga över hela bröstet = nono, kepa med logga på... om man promt ska ha keps så okej, men annars finns det riktigt snygga kepsar. Diskreta strumpor är helt ok.
Jag har en band-patch fastsydd på mina enligt mig riktigt snygga byxor, så man kan väll sy fast en patch med sitt bilmärke på nåra snygga kläder?

Min mening...

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
ironhead volvoraggare
8 oktober 2008 · 4 776 Inlägg

Freddeponken skrev:
helt okej så länge det inte är kläder med eldflammor på. Okej även löjligt med fuckyou-tröjorna. Men tex en porscheägare med en piketröja med ett porscheemblem på ärmen eller bröstet är riktigt nice.

fuck you i drive a volvo............. ja då kan jag känna mig löjlig som har en sån  hoodtröja då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
8 oktober 2008 · 4 776 Inlägg

har två t-shirtar me volvo på och en långärmad me pepitaflames och även en hoodtröja

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
nosushi Avstängd
8 oktober 2008 · 171 Inlägg

SPELAR INGEN ROLL VAD ANDRA TYCKER
man klär sig som man vill

män som har ROSA skjorta kan vara värre att acceptera dock
men men

ironhead volvoraggare
8 oktober 2008 · 4 776 Inlägg

nosushi skrev:
SPELAR INGEN ROLL VAD ANDRA TYCKER
man klär sig som man vill

män som har ROSA skjorta kan vara värre att acceptera dock
men men

bara låta dom ha sin feminima skjorta på sig man behöver ju inte titta åt dom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
nosushi Avstängd
8 oktober 2008 · 171 Inlägg

ironhead skrev:

nosushi skrev:
SPELAR INGEN ROLL VAD ANDRA TYCKER
man klär sig som man vill

män som har ROSA skjorta kan vara värre att acceptera dock
men men

bara låta dom ha sin feminima skjorta på sig man behöver ju inte titta åt dom

jag kan inte titta heller smile

MilleN
8 oktober 2008 · 9 108 Inlägg

ironhead skrev:
fuck you i drive a volvo............. ja då kan jag känna mig löjlig som har en sån  hoodtröja då

Du borde kanske roll Du trodde väl inte på allvar att alla ska tycka att det är snyggt/coolt med en sådan tröja när du köpte den? Ha på dig den om du vill ha det men du måste ju ha tillräcklig självinsikt och inse att alla inte har samma smak. Antar att du köpte den för att folk skulle reta sig på det och du lyckas ju så varför gnälla roll

Själv har jag förutom Gorg-pikén någon tröja med OSC-tryck (Opel sport club) och en "real deal" Opel Performance med Mobil1-reklam och sånt, har mest använt dom på jobbet.

Pikey
8 oktober 2008 · 2 283 Inlägg

ironhead skrev:

Freddeponken skrev:
helt okej så länge det inte är kläder med eldflammor på. Okej även löjligt med fuckyou-tröjorna. Men tex en porscheägare med en piketröja med ett porscheemblem på ärmen eller bröstet är riktigt nice.

fuck you i drive a volvo............. ja då kan jag känna mig löjlig som har en sån  hoodtröja då

Japp det kan du göra.

R.I.P. Michael Jackson!
Haxxel JDM
8 oktober 2008 · 593 Inlägg

nosushi skrev:
SPELAR INGEN ROLL VAD ANDRA TYCKER
man klär sig som man vill

Det vet vi, men han frågade ju om det är larvigt eller sjysst och då är det antagligen vår egna mening han frågar efter, så att han vet vad allmänheten tycker.

Jag klär mig som jag vill, men det är klart att det spelar roll vad andra tycker, vissa dagar slänger man väll bara på sig något men när jag lägger en tanke i vad jag klär på mig så är det väldigt avgörande vad andra tycker. Annars skulle jag ju klä mig i helt annonyma totalt ointressanta men bekväma kläder. Man använder ju sina kläder till att signalera vem man är mm, har man då en reklamtröja så är det tydligt att man inte bryr sig om hur man ser ut. Om det inte är ordentliga snygga designade kläder som gör en ordentlig grej av bilmärket.

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang