du menar inte en slungdiff?? min lameldiff hängde med upp över 100 km/h utan problem men den var inte så hållbar. köp en locker och plocka i, DEN håller. körde som en gris en hel sommar med min 745 t5 och det var inga problem. säljer du din lameldiff så har du nästan pengarna till lockern.
helt klart, slungdiff är skräp. har en aussie locker och den funkar mycket bra, förutsägbar vid bredåka. lite brutal till en bruksbil bara
Diffen kan du bygga om till en förspänningsdiff så får du fin verkan. Att vikta kolvar behöver inte vara en omöjlighet att göra själv. Tog och vägde alla kolvarna och dem brukar väga lite olika sen tar man den som väger minst som "viktmål" för dem andra kolvarna och börjar svarva kolvarna i nederkant tills du har samma vikt på alla kolvar.
Var och koppla in Innovate bredbands lamda mäteren i astolpen.
Vart bra bild kommer i kväll. Ska bara koppla in datorn och ställa in lite värden och kolla nirat.
Bilen började rycka mycket blått när man släpper av. Hoppas inte det är fel på turbon. Vet inte vad det kan vara. Motorn ska snart rivas och ska köpa kolvar och stakarna kommer i efter lönehelgen. Ska försöka fixa en värre topp till en bra pris.
Nu har jag köpt kolvar så ska byta dom nästa vecka. Ska byta stakarna med. Men skiter i att köpa vev. byta lite packningar och olja. Ska försöka hitta en fin topp och och ett grenrör.
Var och koppla in Innovate bredbands lamda mäteren i astolpen.
Vart bra bild kommer i kväll. Ska bara koppla in datorn och ställa in lite värden och kolla nirat.
Bilen började rycka mycket blått när man släpper av. Hoppas inte det är fel på turbon. Vet inte vad det kan vara. Motorn ska snart rivas och ska köpa kolvar och stakarna kommer i efter lönehelgen. Ska försöka fixa en värre topp till en bra pris.
Ett bättre beg. block är inhandlat så ska balansera veven. Men det är så att veven är blåenlöpt på tredje staken. Får se om det blir den eller om det blir en annan eller om man kan slipa den för en billig penning. Är mest sugen på marinveven. Blir lite grymare botten och ljud.