240boy skrev:
att de ska galas så mkt om va som är bra å inte å ur en som ni kallar det "drägglar när det kommer en supra förbi" 16 årig pojkes ögon så kan jag ju säga såhär. smaken är som baken jag själv skulle tagit mussen för jag gillar amerikanska bilar. jag kör en gammal 244a å om jag fick en supra nog skulle jag ta den då (inte så konstigt med tanke på nuvarande bilen ) men iaf kolla vad du själv typ tycker passar dej och välj därefter ! ps mustang är f***n så mkt fränare en supra

Ha ha! Nja, jag vet inte det riktigt jag!

Har ägt en mustang GT och äger nu en Supra MKIV!
Sagt detta tidigare och det är att jag tycker INTE att jag bytt ner mig!

Men båda e mkt fina bilar och helt upp till vad man söker efter!
En mustang, nu menar jag en vanlig GT är en skön glidarbil, en Supra MK4 är en OTROLIGT rolig leksak som tål att köras med!
Vad man söker efter e upp till en själv!
Några gnäller om att supra bara e för små 18 åriga grabbar men det säger bara dem som aldrig fått köra en supra!

För några år sedan, då jag köpte min GT för 369.000kr så va det värsta dyra bilen som få hade råd med!
Idag ligger den nere på nästan 200.000kr och är betydligt vanligare!
Mussen är otroligt snygg och med V8 har den ett grymt skönt muller men man ska inte underskatta suprans otroliga körglädje!
Två helt olika bilar så det är upp till vad man säker efter!
Jag möter folk nästan varje dag mellan 5 och 70 år som kommer fram och frågar om Supran!
Speciellt äldre faktiskt!!!!

Jättekul, fick tyvärr inte lika mkt uppmärksamhet med Mussen!