2215
Sök

PaintWorX

EVOLUTION GARAGE
69 Inlägg
10 december 2008
gladiatorn skrev:
backforgood skrev:
Pappa Loaded!?
Är det så du bakar hemma med familjen?
"Kom nu så går vi ut och gräddar dom i motorrummet?big_smile"

lol Pappa Loaded...Good one!
Jo det är helt riktigt, som nämnts tidigare av Paul, så är det riktigt avslappnande att bryta av allt arbete i plåtverksta´n med något helt annat...ja menar...vi har verkligen riktigt skoj på dagarna och kvällarna och nätterna. Vi får se ikväll vad alla på Paintworx wink gillar pepparkakorna.

Haha big_smile
Pepparkakor med smak av lite avgaser låter smaskens big_smile

4 767 Inlägg
10 december 2008
Tråd låst tills vidare på Paul "paintworx" begäran.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Administratör
11 967 Inlägg
10 december 2008
Dumheter och låsa tråden.

Min uppmaning var inte riktad till de som uppdaterar tråden (Paintworx) utan snarare till de som skriver bara för att skriva utan att faktiskt ha något att säga. Det fyller bara en intressant projekttråd med skräp, och det är inte därför tråden är så populär.

Då jag känner att ni låst pga det jag skrev tidigare så låser jag nu upp. Gör vad ni vill med det.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

793 Inlägg
10 december 2008
Woho, tillbaka till verkligheten! Man måste väl få skriva att man är imponerad osv i denna tråden Chrizz?

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

872 Inlägg
10 december 2008
phue. talar nog för rätt många att jag är glad att tråden är igång igän. fina bilar och humor. å så slänger jag in ett stort tack till smen och paul för en underbar tråd

If its too loud you are too old!

FreddeK
10 december 2008
Bästa tråden på gorg ju! kom igen nu boys det var ju inte menat som kritik mot er alls utan att vi bara ska sluta använda tråden som ett frågeformulär och chatt! Fortsätt nu att lägga ut era grymma filmer och vi andra hejar på och vill vi er något personligt så PM:ar vi er! Gäller även evolution garage=)

Cocos, blaze och backforgood..testa ring varandra=)

Kört hårt...jag har gillat allt jag sett! mvh Fredde

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
10 december 2008
Jag vill se reaktionen på Paul o Smen när de fick pepparkakorna!

821 Inlägg
10 december 2008
Ni gör ett riktigt toppenjobb grabbar. Det är sånna som ni som får en annan att bli inspirerad och testa själv. Som du sa i en intervju. Allt går att göra.. Ska bli riktigt kul att se era biler på elmia och tror att det kommer dra mycket folk bara för att få se era projekt..

Hoppas att ni blir prisade för era jobb då dom är helt .......

73 Inlägg
10 december 2008
chrizz skrev:
Dumheter och låsa tråden.

Min uppmaning var inte riktad till de som uppdaterar tråden (Paintworx) utan snarare till de som skriver bara för att skriva utan att faktiskt ha något att säga. Det fyller bara en intressant projekttråd med skräp, och det är inte därför tråden är så populär.

Då jag känner att ni låst pga det jag skrev tidigare så låser jag nu upp. Gör vad ni vill med det.

de vet vi,, de var inte därför tråden låstes...

denna dagen ett liv

230 Inlägg
10 december 2008
Vad händer grabbar?? yikes

Börjar bli lite småledsen nu ju sad

Livet är roligare när man ligger på ställ!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE

150 Inlägg
10 december 2008
Lemheden_ skrev:
Vad händer grabbar?? yikes

Börjar bli lite småledsen nu ju sad

Dom har lovat oss Elmia 2009. Var inte orolig smile

1 002 Inlägg
10 december 2008
haha.. underbar tråd.. hur kan man ha missat denna så länge..?

...

Avstängd
22 Inlägg
10 december 2008
håller med dahlboy, underbar tråd, har oxå missat den hmm keep the good work up smile

52 Inlägg
10 december 2008
Det sista ni får göra är att låsa tråden tycker jag! Bästa och roligaste projektet på hela garaget.

Härligt jobb ni gör, fortsätt med det!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
10 december 2008
Utan att ha lite kul emellanåt orkar man nog inte jobba så galet mycket som dessa killar gör. Och om vi som läser tråden uppskattar att dom delar med sig av sina roliga stunder så är väl det bara bra? big_smile

Sen är jag övertygad om att bilarna kommer tala för sig själva på Elmia...

Sky´s the limit...

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 december 2008
jaa det va ledsamt att tråden låstet.. hoppas inte dom blir sura för att chrizz låste upp den fast det tror jag ju inte.. hoppas på lite mer trevliga, roliga inlägg från grabbarna grus snart.. lite filmer och sådär.. wink

MrLoaded
603 Inlägg
10 december 2008
Så då vart ett kvällspass avklarat med att lämna ett nytt lackobjekt till lackarkungen Paul och så fick man med sig gröna sköna bönan hem smile...jo idag är det en "hon" men ibland är det en "han" och det finns stunder då det är en "den" roll

Paul och jag har lite idéer som skall sättas i verket gällande Loaded. Det kommer väl förhoppningsvis uppdateras här eftersom det som nu görs med Loaded helt och hållet är tillägnat Pauls 8-ball projekt. Vi kommer sända LIVE från plåtverksta´n i Borås.

Ja just D...mottagandet av pepparkakorna wink det kommer snart i TV format. Den skall bara godkännas av "smen" först. Han var på "tjänsteärende" vid själva överlämnandet sad

Håll utkik mot slutet av veckan, för Paul, Smen, Rambo och jag har ett "smash-N-grab" uppdrag på gång.
Det enda jag kan avslöja är att det omfattar något som är grönt och sticks big_smile

Men nu blir det lite hårt arbete de kommande dagarna.

Ps Tack för hjälpen lastningen idag evolution gänget smile Ds
Senast redigerat av gladiatorn (10 december 2008)

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Letar nytt!
102 Inlägg
10 december 2008
NEJ NEJ NEJ NEJ! Lägg inte ner tråden den har fått mig och många av mina kompisar att ha något helt otroligt roligt att följa. Den otroliga kunskap och erat sätt att visa upp det på hör inte till vanligheterna. Det första man gör efter man kommit hem ifrån jobbet är att sätta sig vid G.org och kolla vad som hänt. Hoppas ni kommer fortsätta med era tokerier och grymma jobb här.

Gör ni inte det så KEEP UP THE GOOD WORK och så får man väl hänga i eran monter på elmia 2009!

Mvh

KTM 660
537 Inlägg
11 december 2008
När jag såg att den här tråden var låst blev ja bra besviken.
Kul att den är upplåst igen. Så mer bilder och mer underhållande filmer nu, för det ni gör är riktigt snyggt.
Sen är det alltid kul med videos som visar hur det går till med.

Fälgarna med företags loggan i flake blev hur grymma som helst. Bra med fantasi i era projekt.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

3 714 Inlägg
11 december 2008
inte lägga ner bästa tråden på gorg....

mer updates och filmer big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök