2214
Sök

PaintWorX

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
I got Dubs!
2 423 Inlägg
21 december 2008
god jul
(och detta kan fortsätta 10 sidor till)

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
21 december 2008
Määääärry krismass!! Hoe hoe hoe.. wink

God (H)jul allihopa och en riktigt gott nytt år!

Ont om hästkrafter är det gott om.

47 Inlägg
21 december 2008
kommer bli mycke uppdatering av s15 bilarna med under ledigheten.......
god jul allihopa!!!!smile

....floztyle is the shit.....

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
21 december 2008
PaintWorX skrev:
Hello g.org and merry xmas to you all................... ( even KoSoVaR )

As many of you know i am an English guy that lives here in Sweden and builds show cars , When xmas comes allong i must devide myself into 4 people and make everyone happy both in sweden and in england.
As you can imagine this takes up a lot of my time and energy , and i dont have much time left over for the projekt cars.

BUT I AM PREPARED .........................

Over the xmas period i will send in pictures of the "chaser" mini a little here and a little there , that i have on my computer allready.

There will also be a short film about xmas and stay tunned for "EVILAUDIO" comes to "PaintWorX"

Ingen här förväntar sig att du ska jobba under julhelgen, så ta det lugnt och njut av lite ledighet smile

Merry Jul. smile

16 197 Inlägg
21 december 2008
PointMan skrev:
PaintWorX skrev:
Hello g.org and merry xmas to you all................... ( even KoSoVaR )

As many of you know i am an English guy that lives here in Sweden and builds show cars , When xmas comes allong i must devide myself into 4 people and make everyone happy both in sweden and in england.
As you can imagine this takes up a lot of my time and energy , and i dont have much time left over for the projekt cars.

BUT I AM PREPARED .........................

Over the xmas period i will send in pictures of the "chaser" mini a little here and a little there , that i have on my computer allready.

There will also be a short film about xmas and stay tunned for "EVILAUDIO" comes to "PaintWorX"

Ingen här förväntar sig att du ska jobba under julhelgen, så ta det lugnt och njut av lite ledighet smile

Merry Jul. smile

han får INTE vila om ja kommer på besök..wink  hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

811 Inlägg
21 december 2008
Merry Xmas paul and Smen.
And to the rest of the crew.

Rekonadre..ish
103 Inlägg
21 december 2008
Vila upp er nu inför nästa omgång! wink och God Jul på er på PaintworX och EvulotionGarage!! smile

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida

kevlar_soul
21 december 2008
BMTech och Blaze, jag är ägare av Tom på WickedPaints förra Supra och jag säger bara, de kan sin sak vad gäller hellack och förarbete också, inte bara motivlack där inte!

Paul och alla andra, ni är grymma. Är mäkta imponerad över den kunskap som Evolution Garage verkar besitta. Grymt!

En fråga till Gladiatorn, jag jobbade på en mack i Linköping i somras. En dag rullade en kostymnisse med stor smak för bilar (har jag sett tidigare) in i Loadedbilen. Jag känner själv igen bilen med kaross etc. Föraren nämnde även att bilen var snabbast runt ringen. Ja, ja till frågan.. Hur kommer det sig att den snubben gled i bilen?

MrLoaded
603 Inlägg
21 december 2008
kevlar_soul skrev:
BMTech och Blaze, jag är ägare av Tom på WickedPaints förra Supra och jag säger bara, de kan sin sak vad gäller hellack och förarbete också, inte bara motivlack där inte!

Paul och alla andra, ni är grymma. Är mäkta imponerad över den kunskap som Evolution Garage verkar besitta. Grymt!

En fråga till Gladiatorn, jag jobbade på en mack i Linköping i somras. En dag rullade en kostymnisse med stor smak för bilar (har jag sett tidigare) in i Loadedbilen. Jag känner själv igen bilen med kaross etc. Föraren nämnde även att bilen var snabbast runt ringen. Ja, ja till frågan.. Hur kommer det sig att den snubben gled i bilen?

Ingen aning hmm kan vara en look-e-like kanske, såg du regskylten? Senast jag passerade en mack vid östkusten var i samband med Pringbreak BMW Sport Club, å då åkte jag inte längre än till statoil Mantorp och det var ingen kostym kan jag garantera big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

kevlar_soul
22 december 2008
Det var en jävligt lik look-a-like if. Killen jobbar på ett företag i LInköpingstrakterna. Är väl runt 35 år. Bilen ifråga hade precis de framskärmarna, bur, sportstolar, bakluckan, färgen.. Allting stämde övverens med er bil.

49 Inlägg
22 december 2008
kör du med en turbo i loaden? vad kostar ett sånt turbo kit till bmw?smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 december 2008
PaJsen skrev:

Det är väl en kompressor i Loaded om jag inte minns helt fel...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

3 714 Inlägg
22 december 2008
japp kompressor i loaded-bmwn smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
PaJsen skrev:

Kompressorkittet kostar ca 7500 EURO + montering och justering.

Loaded på Facebook!

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
kevlar_soul skrev:
Det var en jävligt lik look-a-like if. Killen jobbar på ett företag i LInköpingstrakterna. Är väl runt 35 år. Bilen ifråga hade precis de framskärmarna, bur, sportstolar, bakluckan, färgen.. Allting stämde övverens med er bil.

Misstänker att det är OCL Brorsons CSL som du sett. Förutom tillgägget att han kört 7:22min på ringen smile There can be only one big_smile

Loaded på Facebook!

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
gladiatorn skrev:
300 000 visningar innan kommande söndag...JA-JA-JA!!!

En utmaning till:

Om vi har 300 000 visningar på söndag kväll så sätter alla som känner för det, som också vill vara med och visa kraften i denna "powertråd", de sätter in 20 kr på Paintworx Bankgiro 5373-9686. Gör ni betalningen på Internet så borde de synas på kontot under tisdagen. Sedan sätter paintworx in dessa pengar på lämpligt välgörenhetskonto som vi röstar fram här i tråden. Vi redovisar sedan "nicknamen" i en lista här i tråden över de som skickade in bidrag. Vad tror ni?smile

Ja ni överträffade ALLA förväntningar, 300 000 visits hade uppnåtts redan i fredags...big_smile *tummen upp*

De som vill kan betala hela dagen idag...men bara idag t o m 24:00 måndag den 22:a december.
Sedan kollar vi vad som kommit in efter annandagen. Det tar ca 2 bankdagar innan pengarna syns.

Tills imorgon skall vi välja någon lämplig mottagare. Så kom med idéer.

Bankgirot: 5373-9686
Mottagare: Paintworx
Belopp: 20 Kr

Sista rycket!!!

Loaded på Facebook!

rakäre
1 275 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/68391/525535_laz4jy.jpg
Linda "cocos " in da house !

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68391/525536_eqc2ho.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68391/525537_a48nhz.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68391/525538_1id9uq.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68391/525539_nt71pg.jpg

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Medlem 34530
908 Inlägg
22 december 2008
gladiatorn skrev:
gladiatorn skrev:
300 000 visningar innan kommande söndag...JA-JA-JA!!!

En utmaning till:

Om vi har 300 000 visningar på söndag kväll så sätter alla som känner för det, som också vill vara med och visa kraften i denna "powertråd", de sätter in 20 kr på Paintworx Bankgiro 5373-9686. Gör ni betalningen på Internet så borde de synas på kontot under tisdagen. Sedan sätter paintworx in dessa pengar på lämpligt välgörenhetskonto som vi röstar fram här i tråden. Vi redovisar sedan "nicknamen" i en lista här i tråden över de som skickade in bidrag. Vad tror ni?smile

Ja ni överträffade ALLA förväntningar, 300 000 visits hade uppnåtts redan i fredags...big_smile *tummen upp*

De som vill kan betala hela dagen idag...men bara idag t o m 24:00 måndag den 22:a december.
Sedan kollar vi vad som kommit in efter annandagen. Det tar ca 2 bankdagar innan pengarna syns.

Tills imorgon skall vi välja någon lämplig mottagare. Så kom med idéer.

Bankgirot: 5373-9686
Mottagare: Paintworx
Belopp: 20 Kr

Sista rycket!!!

Tack för påminnelsen betalar när jag kommer hem.

Barncancerfonden.

Köp leksaker filmer mm och åk och lämna till barnavdelningen på nått av sjukhusen i GBG.

// Victor
Senast redigerat av VictorW (22 december 2008)

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

iceman_21
22 december 2008
Mer bilder på cocos in action =9

Sök