2108
Sök

PaintWorX

1 002 Inlägg
23 december 2008
Freddeponken skrev:
Angående skänka pengar till mac donalds känns lite träligt (gnällbältet sorry). Vad jag menar är att dom får in så fruktansvärt mycket i sin miljardindustri ändå så våra futtiga tusenlappar kommer inte ha någon betydelse. Finns det inget annat i krokarna i götet som behöver en slant och där det kommer kännas mera? Ni som bor där har väl mera koll...härbärgen, barnhem, fritidsgårdar, ´djurhem  etc..måste väl finnas massor där pengarna kommer mer i fokus?

Bara en liten fundering där.

God jul och gott nytt år. mvh Fredrik

inte för att hacka eller något, men med Mc donalds så menar nog paul o smen Ronald Mc Donald hus. tror jag iaf, ett hem där föräldrar och syskon till ex cancer patienter bor när deras anhöriga ligger på sjukhus.

mvh K

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

FreddeK
23 december 2008
Gräsberg skrev:
Freddeponken skrev:
Angående skänka pengar till mac donalds känns lite träligt (gnällbältet sorry). Vad jag menar är att dom får in så fruktansvärt mycket i sin miljardindustri ändå så våra futtiga tusenlappar kommer inte ha någon betydelse. Finns det inget annat i krokarna i götet som behöver en slant och där det kommer kännas mera? Ni som bor där har väl mera koll...härbärgen, barnhem, fritidsgårdar, ´djurhem  etc..måste väl finnas massor där pengarna kommer mer i fokus?

inte för att hacka eller något, men med Mc donalds så menar nog paul o smen Ronald Mc Donald hus. tror jag iaf, ett hem där föräldrar och syskon till ex cancer patienter bor när deras anhöriga ligger på sjukhus.

mvh K

Jag mena det också...

men känns som mcdonald har detta för att mcdonald ska förknippas med barnens ställe. Vi gör allt för barnen, tack för att ni äter osunt hos oss...osv.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
23 december 2008
God Jul och en Gott Nytt Burnout År.

Med gummi vi ska bränna, det ny året vi ska hämta.

Lev livet, det kan ta slut fort

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 december 2008
Riktigt sköna filmer. tongue

Om nu alla bilar är färsiga, kommer ni då bjuda på byggbilder under vintern när ni käner för det, eller kommer ni bara ligga och lata er, snacka skit och filma det? tongue (jag ser gärna båda delar...)
Gohjul

34 Inlägg
23 december 2008
Freddeponken skrev:
Gräsberg skrev:
Freddeponken skrev:

mvh K

Jag mena det också...

men känns som mcdonald har detta för att mcdonald ska förknippas med barnens ställe. Vi gör allt för barnen, tack för att ni äter osunt hos oss...osv.

Varför inte åka upp med ett gäng goa bilar och samtidigt överlämna pengar/saker, låta dessa barn få se och sitta i bilarna .coolcool
Dom barn som får gå ut en sväng.
Bör inte vara svårt att få till i vår när solen skiner och bilarna gnistrar. Fundera på det och ha en riktigt  GOD JUL.

3 714 Inlägg
23 december 2008
svarten skrev:
Freddeponken skrev:
Gräsberg skrev:

mvh K

Jag mena det också...

Varför inte åka upp med ett gäng goa bilar och samtidigt överlämna pengar/saker, låta dessa barn få se och sitta i bilarna .coolcool
Bör inte vara svårt att få till i vår när solen skiner och bilarna gnistrar. Fundera på det och ha en riktigt  GOD JUL.

gjordes det inte nått sånt i år eller var det förra året ?

iallafall GOD JUL big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

14 Inlägg
23 december 2008
God Jul

2 953 Inlägg
23 december 2008
ta väll å slå till en God Jul å gott nytt år till er paul å smen  jag å

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

63 Inlägg
23 december 2008
God Hjul på er goa gubbar, hoppas ni får en racköres härlig jul smile

/Mxmatte

49 Inlägg
24 december 2008
gud hjul på er allihopa<3 ha en redigt fin jul och gott nytt år ta det lugnt med spriten och kvinnorna det finaste vi har här i världen (efter bilar)

Audiholic
485 Inlägg
24 december 2008
Plöjde igenom tråden måste säga att ni är ena redigt sköna grabbar. Film klippen förgyller vardagen smile

ni får ha en  räckans trevlig o god jul.
Lycka till.

MINI-fil
158 Inlägg
24 december 2008
svarten skrev:
Freddeponken skrev:
Gräsberg skrev:

mvh K

Jag mena det också...

Skall man göra ett sådant Toy-Run till ett barnhem så får det nog ligga lite mer än 1500:- i insamlingsbössan. Jag tycker att Mc Donalds är perfekt med tanke på hur mycket Paul och Smen handlar hos dom på McDonalds Stigs-Center.
Tror att det kommer tas emot med glädje när personalen ser dom stoppa i minst 1500:- i plasthusen.
En liten film samtidigt så blir det en fin julklapp.
Vad är summan på nu förresten?

Bilbyggare
91 Inlägg
24 december 2008
God jul och Gott nytt år

Camaro Z06

417 Inlägg
24 december 2008
Merry christmas gubbar å tanter ta det lugnt med gosakerna

81 Inlägg
24 december 2008
god jul smen och paul.... och lycka till med resten av året som är kvar...

MVH jensen

1 964 Inlägg
24 december 2008
god jul på er big_smile

SQ
1 343 Inlägg
24 december 2008
go jul på er...

Ljudnörd!

Sök