1593
Sök

PaintWorX

No fucks given
179 Inlägg
28 december 2008
era räcköre, upp med massa updates nu ! big_smile

/ Jimbo
Bygger på: Honda Civic 99a

Allfixare
1 475 Inlägg
28 december 2008
How´s it going with the pics you were going to email me??

47 Inlägg
28 december 2008
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y= … u&mc=6

SER MYCKE UT MEN TIDEN GÅR FORT!!!

....floztyle is the shit.....

3 714 Inlägg
28 december 2008
äntligen tillbaka smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Team Snehäng Racing
31 Inlägg
29 december 2008
Äntligen är ni tillbaka smile efterlänktade som fan men en liten liten update vore inte fel smile

-=[ TeamSnehängRacing ]=-
Att gå på ställ är som att leva. Har man inte kontroll över det så går det åt helvette.

2 655 Inlägg
29 december 2008
Skönt att veta att ni lever..

Hur går det egentligen?

Pro detailer
417 Inlägg
29 december 2008
Jaha, så nu passar det sig att kravla tillbaka till garaget, nu när jag lämnar min internet tillgång för denna gången, shyst sad

Nåja, mer läsning för mig framöver då wink

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

rakäre
1 275 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
Seeing as we cant load up any pictures here today................... i would just like to say a few words.

Evil Audio has bein at PaintWorX this week helping with one of the minis . I would just like to say thankyou to him................ you would have to travel a long long way , half the way around the world maybe , until you found a kinder, warmer or funnyer person.
  You would also have to travel very very far to find such a person that can smell like him too ;(

As you all know he is brilliant with electronics and stereo building , but he also is king of flock ( FLOCK ME )

So as you can all imagine there was a hole lott of flocking going on , not just on my car either............. ???
       As the days got longer the flocking became more aggresive , and definatly more colourfull ??????

ThanX again "EVIL"....................... you  da man !
Senast redigerat av PaintWorX (29 december 2008)

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

FreddeK
29 december 2008
Hur har det gått med insamlingen?

rakäre
1 275 Inlägg
29 december 2008
Trådstartare
Not too sure yet ............... anders has control !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Bilplåtslagare/Bilbyggare
201 Inlägg
29 december 2008
PaintWorX skrev:
Seeing as we cant load up any pictures here today................... i would just like to say a few words.

Evil Audio has bein at PaintWorX this week helping with one of the minis . I would just like to say thankyou to him................ you would have to travel a long long way , half the way around the world maybe , until you found a kinder, warmer or funnyer person.
  You would also have to travel very very far to find such a person that can smell like him too ;(

As you all know he is brilliant with electronics and stereo building , but he also is king of flock ( FLOCK ME )

So as you can all imagine there was a hole lott of flocking going on , not just on my car either............. ???
       As the days got longer the flocking became more aggresive , and definatly more colourfull ??????

ThanX again "EVIL"....................... you  da man !

Evil Audio, Alias MR BAS är grym, haft nöjet själv och byggt bil med honom.

Cbc

16 197 Inlägg
29 december 2008
TACK själv!!  har haft de jäääävligt kul å mycke hyss har de hittats på.. kanske kommer upp lite bilder senare åt folket..wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

16 197 Inlägg
30 december 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/46283/530863_39r70r.jpg
ja, va ska man säga..??

så här kan de gå gott folk när en galen engelskman å en stereoidiot ska bygga bilar..

de slutar me att man flockar en 18" fälg...

MOHHAAHHAAAA!!!

Reservdansk
6 271 Inlägg
30 december 2008
Har du flockat Pauls slangvinda, din typ? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

16 197 Inlägg
30 december 2008
TurbOla skrev:
Har du flockat Pauls slangvinda, din typ? wink

flocka på de ena å de andra när ja va där under helgen...hehe. fick även en massa annar gjort..big_smile

78 Inlägg
30 december 2008
evilaudio skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/46283/530863_39r70r.jpg
ja, va ska man säga..??

så här kan de gå gott folk när en galen engelskman å en stereoidiot ska bygga bilar..

de slutar me att man flockar en 18" fälg...

MOHHAAHHAAAA!!!

Haha, fyfan vad coolt! big_smile

961 Inlägg
30 december 2008
ruskigt snyggt ! är de de där som känns som att de är tyg aktigt ? svårt o förklara tyvärr

Pure DieselPower

Team Snehäng Racing
31 Inlägg
30 december 2008
hehe inte för att låta grinig men den där bilden ser lite photoshop ut smile tänkte på att de är grått/svart i delar av hålen för bulltarna sen ser färgen inte normal ut smile men de kan ju bara vara jag så jag säger inte att jag har rätt big_smile men fortsätt jobba som förr big_smile

-=[ TeamSnehängRacing ]=-
Att gå på ställ är som att leva. Har man inte kontroll över det så går det åt helvette.

367 Inlägg
30 december 2008
Såg riktigt fräckt ut med flockade fälgar, men är det lätt att hålla rent sen?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
30 december 2008
Ni e sjuka i huvudet.. Men det e ju inget som inte har sagts förut så jag gissar att allt e som det ska vara. EvilAudio det var trevigt att träffas då du inte var så elak som du såg ut.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Sök