4411
Sök

PaintWorX

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
3 april 2009
ace666 skrev:
Blaze skrev:
Alltså, är det inte VÄLDIGT tyst från Paintworx, kan vi få en lägesrapport?

Det betyder nog att det börjat hända riktigt coola grejer på bilarna. Inte läge att avslöja för mycket.
Skall du och Brian till Elmia? Viken dag? Du kan ta det på PM. *smile

nä ni behöver ju inte avslöja nåt fö de gjorde ju bilsport så snällt hmm
nu e de nästan så de inte e kul när man fått reda på temat på minisarna.

så för er kännsliga läsare som fortfarande vill ha kvar spänningen fram till elmia.

läs inte bilsports nya nr som i dag kommer i brevlådan fö dom som prenumererar(stavning), å om nån dag till butikerna.

men nu när man vet så föll ju en del poletter på platts smile

men grattis till ett bra reportage iaf å hoppas man får se mycke av dessa bilar i sommar.

// Tobbe W

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Stålverksarbetare
372 Inlägg
3 april 2009
Ablazed skrev:

så för er kännsliga läsare som fortfarande vill ha kvar spänningen fram till elmia.

läs inte bilsports nya nr som i dag kommer i brevlådan fö dom som prenumererar(stavning), å om nån dag till butikerna.

men grattis till ett bra reportage iaf å hoppas man får se mycke av dessa bilar i sommar.

// Tobbe W

PUH! Vilken tur att prenumerationen gick ut förra månaden då! lol

Slav
1 454 Inlägg
3 april 2009
trevligt att se er i Bilsport, inte ens där kan ni låta bli att sjuka er på bild va tongue hahaha. ångrar bittert att man inte åker ner.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

MrLoaded
603 Inlägg
3 april 2009
fLedLik skrev:
gladiatorn skrev:
fLedLik skrev:
Är inte dessa engelska raser väldigt dräktiga nu på vårkanten? Frågan är ju då istället om ett LUNA skåp räcker till då han kan spela spratt i den big_smile Tror bättre på en rejält modifierad Loaded bur med rejäla sidostag big_smile

Det är precis det vi vill undvika lollollol
Fast vi skulle ju inte säga nej om någon läcker polisa jagade oss med blåljus om så vore fallet tongue.....Eller tulltjänstissa.....eller besiktiska hmm funka inte att skriva de men dä skiter vi i lol

Hahahaha  big_smilebig_smile
Glöm för guds skull inte grimma och sele på Elmia. Jag vill inte läsa aftonbladet om någon tråkig incident om nån attack på en motorhuv eller dylikt big_smile
Jag tar iaf med hundgodis till honom på Elmia, a special one wink

Det är nog bäst för jag såg på TV häromdagen att det finns människor som faktiskt har S...X med bilar huja.
tongue

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

3 714 Inlägg
3 april 2009
Ablazed skrev:
ace666 skrev:
Blaze skrev:
Alltså, är det inte VÄLDIGT tyst från Paintworx, kan vi få en lägesrapport?

Det betyder nog att det börjat hända riktigt coola grejer på bilarna. Inte läge att avslöja för mycket.
Skall du och Brian till Elmia? Viken dag? Du kan ta det på PM. *smile

// Tobbe W

Man kunde ju inte låta bli att kolla in reportaget som var i nya nummret av bilsport roll
Men man fortfarande inte HUR dom kommer se ut iaf och det vill jag spara tills man åker ner och tittar live cool

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
3 april 2009
Tror ni får köpa ett sånt sett på martinshop som man binder vuxna med och en sele till Mr Paintworx..smile

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

1 497 Inlägg
3 april 2009
Är man välkommen på ett studiebesök dagarna innan elmia? smile

145 Inlägg
3 april 2009
kunde inte heller låta bli att kika i nya bilsport big_smile
komma bli kul att se dom live som sagt!!! 
Lycka till!!

MrLoaded
603 Inlägg
3 april 2009
Yihuuu...jag har "snott" en snutt från deras kommande film nu...så skynda er att titta innan de släcker ner hela garaget i jakten efter boven...eller skickar polisenkvinnan efter mig för att haffa mig och sedan pröva nya fildelningslagen som trädde i kraft 1 april lollollol
Motorjournalen...Motorjournalen...Motorjournalen...Motorjournalen...Motorjournalen... big_smilebig_smilebig_smile
Beep-peep  *wrooooom*

[video]http://www.garaget.org/video/yozm24z23b44[/video]

Motorjournalen på tisdagar kl 22-23
Nästa avsnitt: Re-build Loaded

Senare avslöjar jag vad som gjorde att det höll på att gå åt pipan. Jag lovade att inte säga någe, men va fanken, nu har jag ju filmen lol. Jag mutade dem med att inte nämna Peters sinnesstämning eller incident...hohoho...jösses tongue

Loaded på Facebook!

4 506 Inlägg
3 april 2009
Låter Wunderbar!

Kan du andas kan du dö.

Drömmare
40 Inlägg
3 april 2009
Fy fan va grymma byggen! längar till påskhelgen då man får se slutresultatetna big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

4 506 Inlägg
3 april 2009
fLedLik skrev:
Om ändå en annans M3.a  lät sådär smile Kalasgodis

Hade det inte vart ännu bättre om den gick så än lät så? smile
Hade ju jag tyckt iafa, Lr Både och smile

Kan du andas kan du dö.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 april 2009
Liveupdate från paintworx;

Vi är 10 pers här som jobbar utav bara......... smile

Så ja det händer grejer smile

//Erick @ sirmiros användare.. smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 april 2009
Om man har ett fullt fungerande slutsteg, vad gör man då? Jo, man tar en lödkolv och löder samman ingångarna för höger och vänster kanal... Sen behövdes ju baatterier med, och efter en dag med i och urmontering hade musklerna vant sig. cool

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88647/611510_e40aba.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88647/611512_jxurl8.jpg

403 Inlägg
4 april 2009
Kommer denna tråden fortfarande  uppdateras med roliga och kommande projekt  Paul och ni andra på Paintworx's ?

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
4 april 2009
LartiC skrev:
Kommer denna tråden fortfarande  uppdateras med roliga och kommande projekt  Paul och ni andra på Paintworx's ?

ni på garaget får se till å skicka era bilar till Pauls så han får jobba med dem så kan vi lägga upp bilder på dem sen tongue

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

rakäre
1 275 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
4 days left and i am in bed dieing.............................. i have been up all night bein sick.

WHY NOW

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 april 2009
Lampan skrev:
LartiC skrev:

ni på garaget får se till å skicka era bilar till Pauls så han får jobba med dem så kan vi lägga upp bilder på dem sen tongue

hade jag järna gjort.. men det är ju inte direkt gratis tro jag hmm

Sump Runk Rätt O Slätt!

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
4 april 2009
Kom igen nu paul du får inte låta kroppen ta ut sig nu på slutet.. men du har ju en bra stab med slavar så förhoppningsvis så sköterdom sig... Krya på dig så du orkar med Elmia

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

MrLoaded
603 Inlägg
4 april 2009
Gött å se att ni jobbar big_smile mindre bra att du är sjuk, bara du inte är sjukerö än sjuk hmm

Kul att det kommer lite bilder *tummen upp*

Jag kommer och inspekterar idag. Skall ändå passera efter att jag hämtad epoxy hos världens snällaste leverantör Nils Malmgren AB big_smile

Loaded på Facebook!

Sök