4426
Sök

PaintWorX

1 867 Inlägg
4 april 2009
Var på Paintworx och snokade i fredags förmiddag, och träffade dessa två trötta, dammiga grabbar.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/13149/611711_6dlqtn.jpg
Trötta grappar
Senast redigerat av Koop (4 april 2009)

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

MINI-fil
158 Inlägg
4 april 2009
Fy fan! Lampan ser OK ut men Paul har jag aldrig sett så trött.
Inte ens efter helkvällen med KIT på MINI United 2007!
Kämpa på.....!

/R-ace

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 april 2009
fy fan paul ser inte ut att vara långt ifrån och stupa.. hoppas du orkar hela vägen fram och sen förtjänar du en ORDENTLIG vila

3 714 Inlägg
4 april 2009
Fy f*n Paul du ser ut att inte ha sovit mycket dom senaste veckorna...

Hoppas du klarar dig fram till Elmia
Hur mycket har ni kvar?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

MrLoaded
603 Inlägg
4 april 2009
Detta är det närmaste vi klarar att komma den grymma lackeffekt som Paul åstakommit. Live är den 10ggr bättre och vackrare big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/83948/611883_hqbyx8.jpg

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 april 2009
Hallå allihopa!

Det händer saker minst sagt. Paul mår verkligen inte bra, men drar sig upp och blåser färg på allt han ser. Det finns saker att göra kvar, det ska inte stickas under någon stol, men om man stryker all tänkbar sömn och annat från de som är kvar så kommer det stå 8st bilar i montern och glänsa.

Då jag inte läst bilsport ännu vågar jag inte kommentera de olika bilarna, då jag inte vet vad som är känt och inte.

När vi lämnade garaget nu för hemresa så satt ett antal personer med slippapper i handen, paul kom just ur boxen, och folk sprang högt och lågt. Nån sa  att lillebror låg krossad under en mini, men det gör ju att det blir färre stressade människor som springer som yra höns och skriker, så jag struntade i det. big_smile

Men nu har jag och heavymetalvan lagt svett och blod till 8ball. Tårar kommer möjligen efter lite alkohol under påskhelgen, men det visar sig då...

Vi får tacka för denna vecka, och vi ses på fredag morgon. Jag hoppas alla här finns på plats.

DO IT!!!

MrLoaded
603 Inlägg
4 april 2009
Bring It :d

Loaded på Facebook!

3 714 Inlägg
4 april 2009
kommer ner på söndag på elmia smile

hoppas alla är där så man kanske får träffa alla ägare samt byggare

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

474 Inlägg
4 april 2009
Hålla grabbar från 8-ball vila ut er några timmar ist än jobba annars de kommer visa sina bevärkningar, då kan ni bryta ihop några dagar o må förjävligt... så vila o mest du Paul! Sov lite ist annars man vet aldrig vad kan hända...
Mvh Neo666

20 Inlägg
4 april 2009
Nu äntligen är jag klar med att sy... sytt för hand i ca 5 timmar... Nu blir det bilmeck i ett par timmar..

The "Bitch" in PaintWorX

336 Inlägg
4 april 2009
pauöre du ser ganska slut ut !! fast jag vet ju hur bra du presterar just!!! vet ju massa mer än er här på garaget e ju ständigt infomerad lol paintworx är i särklass någon av dom bästa bilbyggarna någonsin TRO MIG!!!

DUBroLLe RoCKER

MrLoaded
603 Inlägg
4 april 2009
dubrolle skrev:
pauöre du ser ganska slut ut !! fast jag vet ju hur bra du presterar just!!! vet ju massa mer än er här på garaget e ju ständigt infomerad lol paintworx är i särklass någon av dom bästa bilbyggarna någonsin TRO MIG!!!

Jag hållör med dig big_smile
Vad hos Paul idag med uppåttjack, blåbärssoppa å skorpor, perfekt återställare då magen ä kass. Jag vill inte återge vad jag såg, men håller han bara fram till Elmia så borde PAUL å alla de andra få specialpris Det stora bilbygggar priset big_smile

Uthållighet 10
Byggshow 10
Dedikering 10
Integration 10
Hantverkerö 10
Underhållerö 10

Pucklan borde vara en staty i kopperö minst 1 meter hög.....och jag SKOJJAR INTE neutral

Loaded på Facebook!

336 Inlägg
4 april 2009
gladiatorn skrev:
dubrolle skrev:

Vad hos Paul idag med uppåttjack, blåbärssoppa å skorpor, perfekt återställare då magen ä kass. Jag vill inte återge vad jag såg, men håller han bara fram till Elmia så borde PAUL å alla de andra få specialpris Det stora bilbygggar priset big_smile

Uthållighet 10
Byggshow 10
Dedikering 10
Integration 10
Hantverkerö 10
Underhållerö 10

Pucklan borde vara en staty i kopperö minst 1 meter hög.....och jag SKOJJAR INTE neutral

den borde vara en gulderö big_smile varför hörde du inte av dig när du var i falkenberg !!! jag hade ju gärna kommit o kollat på monster BMWn wink

DUBroLLe RoCKER

MrLoaded
603 Inlägg
4 april 2009
dubrolle skrev:
gladiatorn skrev:
dubrolle skrev:

Uthållighet 10
Byggshow 10
Dedikering 10
Integration 10
Hantverkerö 10
Underhållerö 10

den borde vara en gulderö big_smile varför hörde du inte av dig när du var i falkenberg !!! jag hade ju gärna kommit o kollat på monster BMWn wink

Fan de de tänkte jag inte på..usch e va klantigt roll Såklart jag borde gjort. Promise next time

Loaded på Facebook!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 april 2009
Snowqueen skrev:
Nu äntligen är jag klar med att sy... sytt för hand i ca 5 timmar... Nu blir det bilmeck i ett par timmar..

Vad du klagar och klagar hela nätter och hela dagar. tongue

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
4 april 2009
Neo666 skrev:
Hålla grabbar från 8-ball vila ut er några timmar ist än jobba annars de kommer visa sina bevärkningar, då kan ni bryta ihop några dagar o må förjävligt... så vila o mest du Paul! Sov lite ist annars man vet aldrig vad kan hända...
Mvh Neo666

Tycker oxå ni borde ta en kväll nu innan elmia och vid 23 bara slå igen portarna och åka hem o inte börja före kl 08 nästa dag för er hälsa är viktigare än att ha 8st bilar på elmia för 8 bilar utan er är inget o ha men 5-6 bilar och sen ha er där kommer göra hela mödan värd...

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

OLAGBG
596 Inlägg
4 april 2009
Mr_Xtrem skrev:
Neo666 skrev:
Mvh Neo666

Tycker oxå ni borde ta en kväll nu innan elmia och vid 23 bara slå igen portarna och åka hem o inte börja före kl 08 nästa dag för er hälsa är viktigare än att ha 8st bilar på elmia för 8 bilar utan er är inget o ha men 5-6 bilar och sen ha er där kommer göra hela mödan värd...

Hur fan tror du det ska gå till. jag vet precis va paul genomlider dom här sista dagarna. man jobbar å sliter. sina vanliga arbetstimmar sedan med bilen. jag har själv varit i samma sits i 3år, varje vinter stress och hej å hå inför elmia. spelar ingen roll när man börjar. man står där ändå å sliter in i det sistá.
Min bil har blivit klar i förtid iår tack vare SF BIO.

kroppen å hälsan blir lidande rejält- vanlig mat hmm blir mkt skräpmat å dricka för att ens orka med. å inte bara tala om andra hälften hemmavid som blir utan en. familjen får dra det stora lasset för ens intresse.

Kämpa på paul, behövs det nån hjälp så kan jag komma förbi jobbet måndag tisdag och kasnke köra några timmar. (jobbar 15-00)

OLAGBG
VOLVO

like cucumber, ja?
35 Inlägg
5 april 2009
Jag sitter här på pauls tron och käkar korv och har en rast...Snart är det dax att slipa igen. Kan hälsa att alla som är här är helt slut och går runt som dammiga zombies med 500papper släpandes efter sig... Vi torkar oss till och med i röven 40 papper... Så skadade är vi här.
Och olagbg  : vad gör DINA filmer i 8ball tråden....behöver du smygreklam eller något :-) ?

-=EdgeCrusher=-
.::Sponsorer::.
::Street Performance ::Swedol::HotFrog Dekor::

744 Inlägg
5 april 2009
Hej

Ja Ja Vet Att De Är Stora Bokstäver Ja Skriver Med

Vill Bara Säga Att  Paul Och  Grabbarna Från Evolution Garaget  Och Tjejerna Förstås  Gör Ett Grymt Jävla Jobb Ser Värkligen Fram Emiot Fredag Och Att Få Träffa Er Igen  Å Se Dessa Skapelser Som Paul Och Co  Har  Gjort Till Årets  Elmia  .. Go Boys And Girls Säger Ja Bara  ...

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

4 506 Inlägg
5 april 2009
http://img219.imageshack.us/img219/9697/photofunia660.jpg
It speaks for it self

Liten ploj bild jag gjorde, Kämpa på grabbar det är ett tungt lass ni bär på!
Får jag köpt mig en ny bil innan fredag så kommer jag givetvis och hjälper
till.
Senast redigerat av _Wallis_ (5 april 2009)

Kan du andas kan du dö.

Sök