1952
Sök

PaintWorX

Pro detailer
417 Inlägg
17 november 2008
It looks like you are creating you own evil army of doom big_smile

Oh, maybe thats the plan, to create a bunch of evil guys that will trash all cars but yours att Elmia? big_smile
Senast redigerat av Fartsyndare (17 november 2008)

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

rakäre
1 275 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
HHHhhhmmmmmmmmmmmmmm! MMmmuuuuuuuuhahahahahaha !

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Pro detailer
417 Inlägg
17 november 2008
PaintWorX skrev:
HHHhhhmmmmmmmmmmmmmm! MMmmuuuuuuuuhahahahahaha !

Hahahaha, BUSTED!!!!!!! tongue
Thats why we wont se them before Elmia, they are headed for boot camp in afghanistan, peru och maybe even skövde tongue

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

6 Inlägg
17 november 2008
tjena! har tittar mycket i denna tråden och tycker ditt och dina garagepolares arbete är lysande. blir bara så jävla bra smile
tänkte tipsa dej om ett forum för lackering/motivlackering som jag hänger en del på. du verkar ju tycka om att visa bilder på det du gör och "vi" på forumet uppskattar alltid nya snygga målningar smile
har du tid och lust kan du ju kika in på: http://lackering.forum24.se/

Mvh

Rx-7 | Projektet
940 D | Brukis

3 714 Inlägg
17 november 2008
man längtar redan till elmia jue big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 788 Inlägg
17 november 2008
Haha the painted guys are awesome wink The only thing missing is some airbrush- job big_smile

47 Inlägg
17 november 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/51692/503877_xofzsr.jpg
buren i bilen:)

japp buren är svetsad och vi ska inte regga in buren och vi bygger bara for the show!!!!
visst inte bara för syns skull den stadgar upp bilen med och och om jag skulle snurra runt med den så skulle den hjälpa mig ...

buren är bultad så jag kan ta bort den inför besiktning... så nu har vi rätt upp de hahahah

....floztyle is the shit.....

Soubee
17 november 2008
Snyggt var det iaf, snyggare lär det blir också smile

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
17 november 2008
är de nån här som har en tidsmaskin som ligger å skräpar nån stans????

fö ja vill väldigt järna låna den då så ja kan åka till elmia år 2009 så ja kan stå å nästan drunkna i djupet paul får till i lackerna. tongue

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

Reservdansk
6 271 Inlägg
17 november 2008
Tror Paul satsar på att skapa nästa band med "Bodies Without Organs" tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

185 Inlägg
17 november 2008
Ablazed skrev:

fö ja vill väldigt järna låna den då så ja kan åka till elmia år 2009 så ja kan stå å nästan drunkna i djupet paul får till i lackerna. tongue

Har en liggande ute i garaget, men du får inte låna den... tycker att du ska se vägen till elmia 2009 också, då blir man mer imponerad:)

3 354 Inlägg
17 november 2008
fan nu måste en verkligen åka till elmia...blir ju asgrymt dehär..

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

924 Inlägg
17 november 2008
LeLuke skrev:
Ablazed skrev:

Har en liggande ute i garaget, men du får inte låna den... tycker att du ska se vägen till elmia 2009 också, då blir man mer imponerad:)

jag e uppvuxen i skillingaryd som ligger ca 4 mil söder om jönköping och precis utmed E4:n

har sett vägen upp till elmia 12,456,291 ggr............ på ett ungefär tongue

www.rushracing.se

185 Inlägg
17 november 2008
Ablazed skrev:
LeLuke skrev:
Ablazed skrev:

jag e uppvuxen i skillingaryd som ligger ca 4 mil söder om jönköping och precis utmed E4:n

har sett vägen upp till elmia 12,456,291 ggr............ på ett ungefär tongue

Hehe, oj där var jag otydlig så det knakar. Jag menar vägen/utvecklingen/arbetet med bilarna fram till Elmia, tycker nästan det är intressantare att se hur det görs än att se slutresultatet:O

Reservdansk
6 271 Inlägg
17 november 2008
LeLuke skrev:
Hehe, oj där var jag otydlig så det knakar. Jag menar vägen/utvecklingen/arbetet med bilarna fram till Elmia, tycker nästan det är intressantare att se hur det görs än att se slutresultatet:O

Det intressanta är ju att se hur crazy Paul blir medans ångorna från lösningsmedlet löser upp hjärncellerna på stackarn. tongue

Denna tråden är ju stora dragplåstret på Garaget för min del! tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

185 Inlägg
17 november 2008
TurbOla skrev:
LeLuke skrev:

Det intressanta är ju att se hur crazy Paul blir medans ångorna från lösningsmedlet löser upp hjärncellerna på stackarn. tongue

Hehe, han har hållt på med det i 17år(?) så har nog redan löst upp det mesta;D

Samme här, hoppas på en uppdatering varje gång man knappar in garaget:)

924 Inlägg
17 november 2008
TurbOla skrev:
LeLuke skrev:

MY BAD!!!!!

då fattar ja va du menar. tongue

nja de e nog inte lösningsmedlet utan min lilla son på 1 år här hemma som får mig snurrig.
sen han lärde sig gå så far han runt som en liten tornado. smile

kul e de men som ni märker så blir man lite seg där uppe vissa stunder. tongue

sorry fö missförståndet. men ja har sett VÄGEN upp dit ungefär så många gånger. smile tongue

www.rushracing.se

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
18 november 2008
Håller med som något föregående talare har sagt.. denna tråden är just nu höjdpunkten på garaget.. utan att tveka.. och vid denna tiden förra året hade paul bästa tråden ännu en gång då han skapade sin vita mini

185 Inlägg
18 november 2008
Ablazed skrev:
TurbOla skrev:
LeLuke skrev:

MY BAD!!!!!

nja de e nog inte lösningsmedlet utan min lilla son på 1 år här hemma som får mig snurrig.

sorry fö missförståndet. men ja har sett VÄGEN upp dit ungefär så många gånger. smile tongue

Hehe, det var jag som formulerade mig dåligt, klockan börjar närma sig sovdags då blir man plötsligt sämre på svenska och att formulera sig.

924 Inlägg
18 november 2008
LeLuke skrev:
Ablazed skrev:
TurbOla skrev:

MY BAD!!!!!

Hehe, det var jag som formulerade mig dåligt, klockan börjar närma sig sovdags då blir man plötsligt sämre på svenska och att formulera sig.

de e lungt!!!

and back to you paul!!!!

paul!!!!

PAUL WERE ARE YOU????????

I need my good night pics!!! tongue

www.rushracing.se

Sök