Kommer bli sjukt bra detta! Åka till Elmia till våren det är ju en sak som är säker. Nästan varje gång man kommer in på garaget så har det hänt något nytt, jobba på och lycka till !
Här kommer lite uppdatering efter begäran från Paul "Nysvensk" Montering idag av bakre och främre kofångare samt lister och en massa småpryttlar. Fortsättning följer på torsdag. Då blir det belöning till "Boråshulkarna" i form av V dryck i....ja....grön burk Man blir pigg och får bra andedräkt
Färgen går absolut inte att avgöra på bild men det ger en fingervisning av kulörval Den är helt sagolik och otroligt grym är mer än 100% nöjd ju mer jag ser den. Samtliga som sett den live fram tills nu håller med, det är ngt magiskt över den. Den går så in i bänken bra ihop med kolfiber så det gäller att balansera rätt nu med de små tilläggen som kommer. Grill å annat krom går bort...det får bli antingen kolfiber eller titan. Titan har åxå visat sig funka väldigt bra. Gissa om jag kommer hålla utkik efter nya sjysta prylar på PRI 10 - 14 dec i Orlando http://www.performanceracing.com/tradeshow/
Håll i er, nu kör vi fullt race 2009
Senast redigerat av gladiatorn (18 november 2008)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Här kommer lite uppdatering efter begäran från Paul "Nysvensk" Montering idag av bakre och främre kofångare samt lister och en massa småpryttlar. Fortsättning följer på torsdag. Då blir det belöning till "Boråshulkarna" i form av V dryck i....ja....grön burk Man blir pigg och får bra andedräkt
Färgen går absolut inte att avgöra på bild men det ger en fingervisning av kulörval Den är helt sagolik och otroligt grym är mer än 100% nöjd ju mer jag ser den. Samtliga som sett den live fram tills nu håller med, det är ngt magiskt över den. Den går så in i bänken bra ihop med kolfiber så det gäller att balansera rätt nu med de små tilläggen som kommer. Grill å annat krom går bort...det får bli antingen kolfiber eller titan. Titan har åxå visat sig funka väldigt bra. Gissa om jag kommer hålla utkik efter nya sjysta prylar på PRI 10 - 14 dec i Orlando http://www.performanceracing.com/tradeshow/
Hehe det är bara att hålla tummarna om en ännu snabbare tid runt ringen! Den gröna färgen är sjukt härlig med kolfiberpanelerna på bilen!
Tror ni har gjort många avundsjuka och skaffat er en stor skara fans!
hehe.. Här kommer fler bilder från ytterligare en M3 E46 ägare som kom på besök under kvällens monteringarbete. Man ser hur svårt det är att på bild fånga den exakta färgen....det gör det hela som sagt väldigt spännande.
Kanske man skulle arrangera en fotoutställning för att verkligen "belysa" komplexiteten i denna Volvo Special formula sett från olika kameraägare
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Tror ni har gjort många avundsjuka och skaffat er en stor skara fans!
Min fu är redan avis och mina småsöner är Loadeds säkraste fans
de här e hantverk på hög nivå gillar stilen du har när du lägger färgen på fälgarna en annan är ju feg o ställer ner stråle + tryck när man lackar fälgar
Sjukt att man offrar timmar pa solsemestern for att kunna ga in och lasa i denna trad. Sjukt bra!
Kommer samtliga bilar exponeras ihop pa Elmia, eller kommer de sta var for sig?
Tydligen så krånglar Bilsport för Paul så han inte får exponera bilarna ihop....Mycke synd i så fall.
Men kanske sista ordet inte är sagt ännu. Men alla här kan ju hjälpas åt att skicka email till Bilsport och herr Östman Så han inser faktum att detta är Sveriges i särklass häftigaste lackprojekt och att den Nysvenske Entreprenören Paul viger sitt liv åt att införa nya idéer som t ex detta eightball Tema som har sina rötter i USA.
Så "e-bomba på bara tillsammans blir ni starka, det har denna tråd tydligt visat genom sina över 100 000 besök på bara 4 veckor "Bring It to the People"