Läst hela tråden nu och verkligen avgudat den hela vägen Så sjukt så att det inte går att beskrivas med ord! Vet redan vilken monter som man kommer hänga i detta året på elmia ^^, Om det ringer någon sur gubbe till dig imorgon paul så bli inte arg, bara jag som skyllt min sena ankomst på din tråd som hållt mig uppe halva natten Lycka till
Godmorgon grabbarna! Bra jobbat igår , jag hade hmmm vad ska vi säga... annat för mig så jag fick läsa allt på morgonen Loaded är så otroligt vacker och man vill bara känna på den när man ser bilderna.
Paul vi kan realisera min ide till Elmia 2009 tycker jag. Du kommer bli en mycket rik man på det. Jag monterar ner och du lackar. Rememeber???
xxx/ P
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
Sjukt att man offrar timmar pa solsemestern for att kunna ga in och lasa i denna trad. Sjukt bra!
Kommer samtliga bilar exponeras ihop pa Elmia, eller kommer de sta var for sig?
Tydligen så krånglar Bilsport för Paul så han inte får exponera bilarna ihop....Mycke synd i så fall.
Men kanske sista ordet inte är sagt ännu. Men alla här kan ju hjälpas åt att skicka email till Bilsport och herr Östman Så han inser faktum att detta är Sveriges i särklass häftigaste lackprojekt och att den Nysvenske Entreprenören Paul viger sitt liv åt att införa nya idéer som t ex detta eightball Tema som har sina rötter i USA.
Sjukt att man offrar timmar pa solsemestern for att kunna ga in och lasa i denna trad. Sjukt bra!
Tydligen så krånglar Bilsport för Paul så han inte får exponera bilarna ihop....Mycke synd i så fall.
Men kanske sista ordet inte är sagt ännu. Men alla här kan ju hjälpas åt att skicka email till Bilsport och herr Östman Så han inser faktum att detta är Sveriges i särklass häftigaste lackprojekt och att den Nysvenske Entreprenören Paul viger sitt liv åt att införa nya idéer som t ex detta eightball Tema som har sina rötter i USA.
Jajemän, lägg upp vilken mailadress så ska vi nog fylla hans mailbox
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Skriv till Per Östman med någon motivering till varför ni tycker "The eight ball project" är viktigt att visa upp samlat på Elmia. Kontakt uppgifter: Per Östman Tele: +46 42 - 18 50 80 Fax: +46 42 - 18 46 51 Mail: per.ostman@fabas.se http://www.custommotorshow.se/2009/kontakt.php
"Bring it to the people"
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
du paul är det monster energidryck, du paul vad använder fu för lackpistol märke modell, den som du lackar loaded med??? är den lätt att ha i handen tung eller inte ?
Kan kosovar sluta kladda ner tråden me in i helvete massa frågor för o kompensera skitsnacket sen innan? Riktigt grymma projekt annars o lätt den bästa tråden på garaget!!
Kan kosovar sluta kladda ner tråden me in i helvete massa frågor för o kompensera skitsnacket sen innan? Riktigt grymma projekt annars o lätt den bästa tråden på garaget!!
har du problem eller?, jag fråga om en j****a dryck och en spruta och du hoppar som en j****a har på maaj.
PAul nu vill jag se meerr bilder på dina crazyfälgar ^^
Mitt namn är Charlie, en av Garagets 94 000 användare (www.garaget.org) som är Sveriges största bilcommunity.
Jag med flera tusen andra användare har följt Paul och PaintWorX "The Eight Ball Project" under dessa fyra veckor sedan deras projekt presenterades på forumet, tråden där dom visar upp bilder, uppdateringar och där vi kan följa deras omvandling från en vanlig bil till något helt underbart har haft över 100.000 besökare. Och Paul och gänget har dragit fler besökare än någon annan tråd på Garagets forum, han har skaffat ett par tusen beundrare och är en stor Idol för oss flesta amatörbyggare och lackerare i detta avlånga land.
( För mig t.ex som inte visste vem han var innan har nu skaffat mig en idol som jag kan se upp till och beundra. )
Vi blev uppmärksammade om att PaintWorX inte skulle få ställa ut sina bilar tillsammans och jag med fler användare vill mer än gärna att dom ska kunna ställa ut sina bilar samlade så vi kan få se alla underverk dom har skapat.
Bara med deras projekttråd på Garaget så har dom antagligen lockat fler besökare än vad någon har gjort utan att ens sprida reklam och vid affichering till utställningen på Elmia.
Vi vill mer än gärna se hela "The Eight Ball Project" stå samlat under utställningen!
Mvh
Charlie
PS. Jag ber om ursäkt för eventuella grammatiska fel och felstavningar.
Mitt namn är Charlie, en av Garagets 94 000 användare (www.garaget.org) som är Sveriges största bilcommunity.
Jag med flera tusen andra användare har följt Paul och PaintWorX "The Eight Ball Project" under dessa fyra veckor sedan deras projekt presenterades på forumet, tråden där dom visar upp bilder, uppdateringar och där vi kan följa deras omvandling från en vanlig bil till något helt underbart har haft över 100.000 besökare. Och Paul och gänget har dragit fler besökare än någon annan tråd på Garagets forum, han har skaffat ett par tusen beundrare och är en stor Idol för oss flesta amatörbyggare och lackerare i detta avlånga land.
( För mig t.ex som inte visste vem han var innan har nu skaffat mig en idol som jag kan se upp till och beundra. )
Vi blev uppmärksammade om att PaintWorX inte skulle få ställa ut sina bilar tillsammans och jag med fler användare vill mer än gärna att dom ska kunna ställa ut sina bilar samlade så vi kan få se alla underverk dom har skapat.
Bara med deras projekttråd på Garaget så har dom antagligen lockat fler besökare än vad någon har gjort utan att ens sprida reklam och vid affichering till utställningen på Elmia.
Vi vill mer än gärna se hela "The Eight Ball Project" stå samlat under utställningen!
Mvh
Charlie
PS. Jag ber om ursäkt för eventuella grammatiska fel och felstavningar.