Jag skulle vilja se en flakelackad julgran med många klappar från alla besökare här på garaget...en garagetgran...skulle betala för att få se LIVE filmen från när smen sliter upp klappar från garagetsupporters.
Varför producerar ni inte en julsång som vi alla här sedan kan ladda ner till våra mobiler ta en tia i smsavgift för den som en ringa ersättning för att ni förnöjer så många här Jag kan skriva texten tillsammans med marcolio
Så vilka röstar för: - Julgran - Julklappar - Julsång
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Jag skulle vilja se en flakelackad julgran med många klappar från alla besökare här på garaget...en garagetgran...skulle betala för att få se LIVE filmen från när smen sliter upp klappar från garagetsupporters.
Varför producerar ni inte en julsång som vi alla här sedan kan ladda ner till våra mobiler ta en tia i smsavgift för den som en ringa ersättning för att ni förnöjer så många här Jag kan skriva texten tillsammans med marcolio
Jag håller med en flakelackad gran hade varit grymt. Kanske Loaded grön tom??!!
Önskejulsång är " vår julskinka har rymt" med omgjord text, så jäkla kul.....
Senast redigerat av Blaze (8 december 2008)
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
Jag håller med en flakelackad gran hade varit grymt. Kanske Loaded grön tom??!!
Önskejulsång är " vår julskinka har rymt" med omgjord text, så jäkla kul.....
Det jag blir mest imponerad över är att ni får gjort så pass mycket som ni gör trots en massa nya filmer hela tiden, man hinner knappt vara borta någon timma så dyker det upp ngt nytt.
Just nu är de ute på leverans till kund, med bilar som de gjort klart idag .
Så svaret är ja på den frågan . Det är nog mera vi andra som inte gör nåt vettigare än att bevaka tråden efter galenskaper som förgyller våra arbetsdagar.
Kanske några andra företag som borde ta lärdom , om man får ha kul på jobbet så blir effektiviteten högre.
Senast redigerat av Blaze (8 december 2008)
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
Just nu är de ute på leverans till kund, med bilar som de gjort klart idag .
Så svaret är ja på den frågan . Det är nog mera vi andra som inte gör nåt vettigare än att bevaka tråden efter galenskaper som förgyller våra arbetsdagar.
Kanske några andra företag som borde ta lärdom , om man får ha kul på jobbet så blir effektiviteten högre.
hehehe jaa men visst ja gör inget just nu har paus från mitt projekt så man måste juh spana in dom här galningarna haha