Hur länge brukar ni vanta med att köra på bakfyllan:D

Opelmadness German cars, quality and beyond
19 oktober 2008 · 8 197 Inlägg

Vivendi skrev:
Kör inte alls dagen efter om du varit så påverkad att du vaknar med bakfylla. För säkerhets skull. Var rädd om dig och andra.

Kram// Ellen

Håller med. Jävligt dumt att ens chansa..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Pan
19 oktober 2008 ·

har kört bakfull en liten sträcka inget att reckomendera var när jag säsongade. Inget mer sådan blir till inte till att köra innan kl 2 imorgon. Är rätt bra onykter nu big_smile Så jävla onödigt om man åker dit visst man känner sig bara typ trött och seg man då är man typ full!!

Hmm kul med kopplingbyte kl 11.00 imorgon hehe smile

Senast redigerat av Pan (19 oktober 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
19 oktober 2008 · 5 753 Inlägg

jag kör när jag känner för det dagen efter..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Perss0n
19 oktober 2008 · 435 Inlägg

om du känner dig nykter, sen lägger du på ca 4h för att vara sånär på det säkra tongue

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
-Kotten- www.drcljusdal.se
19 oktober 2008 · 679 Inlägg

era uträkningar kan vara lite missvisande. det beror ju på vad man dricker. ren sprit går ju ur kroppen fortare då kroppen ser det som gift. öl och vin ser kroppen som föda och försöker då smälta den som mat.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
mickecorrado Bilplåtslagare
19 oktober 2008 · 1 036 Inlägg

Kör aldrig dagen efter en.

Smoke Tires Not Drugs.
Rojpen
19 oktober 2008 · 2 230 Inlägg

kör när jag vill ha nått att äta, alt då man känner sig körklar. sen om det gåt 1 timmer eller 20timmar kollar man inte så noga. man känner ju själv då man kan köra smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
FireTraXX DFFL
19 oktober 2008 · 9 020 Inlägg

Tills jag vaknar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang