man "sprutar" på ett polyester material.. finns i massa färger å längder.. den kortaste e ca 0,5 mm å liknar mocca sen finns de långt så att de ser ut som en apa..haha
Aha, tack för svaret
Vad är flockning?
Flock är fiber från antingen polyamid eller polyester som appliceras på önskvärt material eller yta med hjälp av lim och elektricitet. Längd och tjocklek på fibrerna kan varieras beroende på användningsområde. Flocken kan även fås i olika färger. Det tillsammans med sin greppvänlighet gör flockning till mycket användbart inom vitt skilda områden. Trots att kineserna upptäckte denna teknik för flera hundra år sedan så är flockning ett ganska okänt begrepp för de flesta. Vårt mål är att ändra på detta och visa flocken förträfflighet. Flock är dessutom slitstarkt, ljuddämpande, värme resistent vatten avstötande m.m. och inom bilindustrin är användandet av flock utbrett.
idag åkte ja o kenny o köpte nya stolar till han. tvingade han att rivar ur instrumentbrädan också så han fick ta min flockade blrev riktigt snyggt snart ska hans mittkonsoll o dörrsidor också flockas
fan va fint =P vill också ha flockat men de e inte kul o ha likadant som någon annan så ja ska inte gör de.... ska också klä om min inredning men ja vet inte va ja ska ha förnågot ... kanske man ska ha teddytyg hehe
fan va fint =P vill också ha flockat men de e inte kul o ha likadant som någon annan så ja ska inte gör de.... ska också klä om min inredning men ja vet inte va ja ska ha förnågot ... kanske man ska ha teddytyg hehe
om du inte vill göra något som någon annan gjort så blir det nog jääävligt svårt att göra om bilen för det mesta har blivit gjort här i världen tycker du ska flocka om du vill...flockat e fint
oki då ska ja nog göra de för de e grymt snyggt vart får man tag på sånt material? ja ska inte börja göra de en för ja håller på med utsidan nu men sen när ja e klar på utsidan då jävlar blir de skönt att få arbeta inne i bilen för de e fan så mycke roligare hehe