Har märkt upp lågnivåkablarna med krympslang så man vet vilken som är till vad sen när man kommer bak.
Samt förlänger lite kablar till diskantpanelerna så jag kan montera dom oxå. Löda är bra och krympslang på det så slipper man glapp och framtida besvär.
Sådär ja färdiga skarvar som inte ställer till bekymmer
Nu har jag monterat in diskantpanelerna i bilen och även monterat cdspelaren och kopplat in den.
Tycker diskanterna sitter bra där faktiskt ska bli kul att höra hur det låter.
Cd spelaren då och den lyser Hade varit kul om den lät oxå men eftersom den inte har någon inbyggd effekt så får jag vänt tills jag har kopplat in ett slutsteg.
Lite snabbjobb innan det är dags att dra till jobbet. Drog klart lågnivåkablarna så nu ligger dom fint under mattan. Inga bilder när jag gjorde det dock.
Sen har baslådan hittat in oxå. Där nånstans är det tänkt att den skall vara. Inte exakt men där cirka
Ja idag blev det inget gjort för jag har jobbat och efter det var meningen att få saker klart men så blev det inte utan fick hjälpa min vän med hennes bil så här kommer det istället.
Hmm det var ju inte så kul när jag fick se det och det spelade inte häller
Här är hon och en del känner säkert igen miss bling bling Köra fin bil kan hon men meka vinterbil är värre
Här monterar hennes pojkvän steg. Inte helt nyktert men helt rakt iallafall
Ja såhär blev det tillslut och nu spelar det iallafall och inte illa häller för att vara gas billigaste serie. Hon är ju inte sponsrad för inte av BRL.
Sen lovade jag ju faktiskt att bilen skulle spela oxå.......... Bara till att fortsätta då att koppla som en tok för att få en tillfällig inkopplså man kan lyssna hur det låter Snyggt