2137
Sök

Lågbudget ljudbil med UmpF - Golf II

337 Inlägg
25 december 2008
har inte komplett slutat sälja dom?

3 liters diesel, mumma!

21 761 Inlägg
25 december 2008
Ajdå, kollade nyss på nätet och det verkar ju så iaf. Fanns bara Sony just nu. Kanske BMTech vet.

Det SKA gå!
434 Inlägg
25 december 2008
Ser riktigt bra ut det där, ska bli kul att se när du blir färdig ! big_smile
även Roligt att se att någon tar sig ann och inte bygger på värsting delar hela tiden !
Keep it up
Senast redigerat av Wallin850 (25 december 2008)

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

1 418 Inlägg
25 december 2008
verkar som att alla sidor som soundmagus såldes på ha slutat att sälja dem, har suttit å letat stegen för ett tag sen.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
Det verkar som dom inte går att köpa längre nej.
Mina är dock köpta på komplett.se 1295:- för monoblocken och 995:- för 4kanalaren.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

108 Inlägg
25 december 2008
sound magus är i princip samma steg som sinus live fast under ett annat namn ...

MVH

2 009 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
SKytrax skrev:
sound magus är i princip samma steg som sinus live fast under ett annat namn ...

MVH

Nja soundmagus tillverkar sinuslive stegen.
Dock har jag hört påståenden från återförsäljare här i sverige att sinus stegen ska innehålla bättre komponenter.
Inget jag kan bekräfta dock.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

108 Inlägg
25 december 2008
Ja då är det väl samma skit ??  du annar inte hur mycket det är som byggs på samma platta och använder i princip samma grejer..   så är det tyvärr i dagsläget ..

Och vad som gäller ang sinus live så kanske det lämnar effekt runt spec,  men dom tappar kontroll lätt därefter..

MVH

2 009 Inlägg
25 december 2008
Trådstartare
SKytrax skrev:
Ja då är det väl samma skit ??  du annar inte hur mycket det är som byggs på samma platta och använder i princip samma grejer..   så är det tyvärr i dagsläget ..

Och vad som gäller ang sinus live så kanske det lämnar effekt runt spec,  men dom tappar kontroll lätt därefter..

MVH

Japp jag är mycke medveten om detta.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

139 Inlägg
25 december 2008
hehe snyggt bygge smile se till att spela in dom nu så vi får se var de går för smile

//Nicke, Kör Golf GTI 16v -90 och Golf mk1 cab som sommarbil och Golf syncro-87 som vinter/busbil

93 Inlägg
26 december 2008
Roligt projekt, kommer att följas med nöjje. Undrar om din generator kommer att överleva länge smile

16 197 Inlägg
26 december 2008
BaNaN85 skrev:
Roligt projekt, kommer att följas med nöjje. Undrar om din generator kommer att överleva länge smile

min generator i min ena jetta höll i 3 år å ja hade 4 STORA steg i den samt 5 batterier smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

2 009 Inlägg
26 december 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
BaNaN85 skrev:

min generator i min ena jetta höll i 3 år å ja hade 4 STORA steg i den samt 5 batterier smile

Det känns bra att höra smile
Jag har inte gett den så lång livslängd annars men den får va där tills den ger upp. tongue

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

when ever - were ever
513 Inlägg
26 december 2008
Har ägnat en stor del av dagen (gick upp sent smile) till att läsa igenom din projekttråd.
Skoj bygge o kul att du går mot strömmen o inte satsar på dyraste prylarna.

Fick väldigt många värdefulla tips o en del knasiga idéer har oxå tagit form... big_smile

Nu e frågan, måste jag ha ett baksäte?

2 009 Inlägg
26 december 2008
Trådstartare
mickefixare skrev:
Har ägnat en stor del av dagen (gick upp sent smile) till att läsa igenom din projekttråd.
Skoj bygge o kul att du går mot strömmen o inte satsar på dyraste prylarna.

Fick väldigt många värdefulla tips o en del knasiga idéer har oxå tagit form... big_smile

Nu e frågan, måste jag ha ett baksäte?

Kul att du tycker så.
Nä baksäte måste du inte ha men dock fungerande bälten bak om du inte vill regga om den till 2 sitsig.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

OpelFredrik
30 december 2008
Hallå!

Jag körde också med Mutants 1207X basar och fan va dom dunkar!!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105411/large/525262_7ydl4f.jpg

Hehe inte många som kunde slå den lådan här i stan om man tog priset i beräkning wink

Jag gav 800 kr/bas och 1 800 kr för steget (Panasonic) och dom grejjorna var riktigt underspecade! Hade lungt köpt tillbaka allt om jag fick chansen!

Vill gärna se fortsättningen på ditt bygge nu! Blir juh så taggad att sätta igång med mitt Tigra bygge när jag ser sån här porr! tongue

//Fredrik

Bäst
57 Inlägg
30 december 2008
Händer det ngt i garaget tro?? Update vore fint:)

Ser förövrigt bra ut o verkar spela lite i beräkning att det inte kostat allt för mycket:)

ha d

2 009 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Jodå idag drog jag igång gölfskrället och körde ner den till polarens garage så vi kunde mixtra lite så det går att använda den 3:e så jag får en mätning på grejerna.

För dom som missat detta så är det tävling 3:e januari på Blekinge Bilradio i Ronneby.

Bil dpå dammsugat och klart för att spela.
Dock inte fördigt på något sätt bara så att det går att använda smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/1542/531404_ae80a7.jpg

Och så en liten video på en dansande pripps blå tongue
http://www.youtube.com/watch?v=M29i9Wwl2d4
Senast redigerat av BMTech (30 december 2008)

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 december 2008
Ska det va kan ma lika gärna göra det rejält big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

140 Inlägg
30 december 2008
haha..ser ju ut å spela ut rätt bra!

Sök