Läckert bygge! Gillar Mutant skarpt, så... Vet vad dom går för o till ett lågt pris! Däremot är jag inte så nöjd med 07orna, utan 05orna är fan så mycket bättre i mina öron.
Trodde inte man fick det enligt reglerna för espl. Men det är ju inte direkt färdigt ännu så kanske provar vägg oxå fast senare. Är ju kul att labba med lite olika
Idag har det varit tävling på Blekinge bilradio. Så jag bestämde mig för att dra dit och få en mätning även att allt inte är klart.
Fixade lite kontaktytor igår.
Och lite motivlack modell fylltratt i garaget
Idag var det tävling som sagt och förvånansvärt mycke folk trots kallt och snö.
Nu kommer jag inte ihåg resultaten exakt men spelade iallafall 140db med musik och 143 med ton. Jag är ganska nöjd eftersom inget var inställt alls och grejerna spelade max 30min från dom är nya. Sen i en helt odämpad skrammelburk.
Jag fick en sån här liten söt med mig hem iallafall så lite nöjd får man väl va
Coolt med tanke på oris på grejorna.. Stort grattis
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
har inte hängt me riktigt! har du räknat ihop hur mycket det kostat totalt än? grattis till pokalen åxå..
Det står på första sidan.. 2st SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Förstärkare till Subwoofer. 1st SoundMagus Class-AB C-160 Bilförstärkare 4X160W 4ohm. 4st MUTANT BAS MT1207X 12TUM 600W 2st MUTANT X HÖGTALARE 6,5TUM KIT Pris ink frakt och ja allt 6720,50:-
Allt annat är tillbehör och dom har jag inte priserna på just nu.
Nu kommer jag inte ihåg resultaten exakt men spelade iallafall 140db med musik och 143 med ton. Jag är ganska nöjd eftersom inget var inställt alls och grejerna spelade max 30min från dom är nya. Sen i en helt odämpad skrammelburk.
Jag fick en sån här liten söt med mig hem iallafall så lite nöjd får man väl va
Tack alla "Utom ante "sånt värmer och kommer få mig att gneta vidare och jaga fram lite fler decibel för jag vet att det bor en hel del till där i Fast först ska jag vänta in våren lite för nu är det för djäkla kallt att vara ute
Jag har en liten pinsam bekännelse att göra.... Innan jag tävlade för första gången med bilen hade jag ju som sagt inte justerat nått alls... Tyckte inte häller basarna arbetade så värst mycke. Trots att jag maxade volymkontrollen. Och mycke riktigt så idag när jag kollade i manualen till stereon så hittade jag en sak.
Det fanns ju givetvis sub level att ställa. Den stog på 0 och gick till 15..... Så nu röjer det bra mycke mer i grejerna
Jag har en liten pinsam bekännelse att göra.... Innan jag tävlade för första gången med bilen hade jag ju som sagt inte justerat nått alls... Tyckte inte häller basarna arbetade så värst mycke. Trots att jag maxade volymkontrollen. Och mycke riktigt så idag när jag kollade i manualen till stereon så hittade jag en sak.
Det fanns ju givetvis sub level att ställa. Den stog på 0 och gick till 15..... Så nu röjer det bra mycke mer i grejerna
dock får du ju ställa om stegen med suben på 15 annars kanske det blir dist utan att man hör om det:)