Tjenare! Idag så har jag vart åå köpt lite saker Först beställde jag ny lack till bilen så nu ska rosten på den bort Sen ny färg till mina bromsOk dom ska bli gröna. Köpte även terminaler till baslådan sen dämpull. Sen lite tvättsvampar, kan vara bra att ha
Lite grejer till bilen
Så i morron ska jag börja med baslådan sen till helgen ska jag rostlaga och fixa oken
Vilken skrämmande nyans Dock blir det säkert skit coolt Men har du målat på skivan med? Tror inte det är riktigt bra
Vart inte riktigt samma färg som det var på locket joo kom lite på sikvan men kommer slites bort när man bromsar, kan väl inte göra nått lr?
Hehe, men det blir säkert fräsigt när du fått på fälgar och så Jag vet faktiskt inte riktigt, får ju hoppas att det slits bort
det klart det inte är farligt att få färg på skivan, så fort man bromsar så försvinner det ! vem har inte råkat fått massa färg på skivan men det e ju bara att ta en vända sen e det väck !
Vart inte riktigt samma färg som det var på locket joo kom lite på sikvan men kommer slites bort när man bromsar, kan väl inte göra nått lr?
Hehe, men det blir säkert fräsigt när du fått på fälgar och så Jag vet faktiskt inte riktigt, får ju hoppas att det slits bort
det klart det inte är farligt att få färg på skivan, så fort man bromsar så försvinner det ! vem har inte råkat fått massa färg på skivan men det e ju bara att ta en vända sen e det väck !
//tobbe
Det är ju bra Men du som är insatt (har själv aldrig lackat ok), behöver man maskera något på oket innan man målar det?
//tobbe
Det är ju bra Men du som är insatt (har själv aldrig lackat ok), behöver man maskera något på oket innan man målar det?
om du ska ta bort oket så ska du skydda där "kolven" går ut annars om du låter det sitta kvar så är det bara tt måla på !
//tobbe
om du ska ta bort oket så ska du skydda där "kolven" går ut annars om du låter det sitta kvar så är det bara tt måla på !
Okej, men det är bra För jag tänkte hammarlacka det (fick veta att det håller för dom stunderna det blir varmt) så jag slipper rost
Nu så drar jag en update om nån är sugen, blir på bas bygget som kommer göras helt klart i morgon lr på lördag beror på lite om jag hinner med i morgon.
KOllar lite passform.
terminaler på plats
Korsmäta för att hitta mitten så man får basarna rakt.
Kolla hur det vart med basar och portar på plats.
Så var lådan dämpad
Det är det jag bjuder på för idag. Men har satt i basarna åå provspela lådan, låter bra men ska skaffa mig ett nytt slutsteg. Det som ska göras nu är att klä lådan med högtalarmatta. Lådan byggde jag i 19mm spån och volymen på lådan vart 80liter och portad.