Saab_Robin skrev:
satan så snygg hon blev

Tack Robin!
J-Johansson skrev:
Mycket snyggt blev det Jimmie. om du vill se hur det blev med kolfiber listerna så har jag bilder på det nu!
Tack tack! Ska kika in dom direkt

axza skrev:
har kikat på den nu några gånger!
riktigt fin hel het är det.. dock har jag två RIS att ge.. det är att det saknas verkligen något i de STORA hålen för orginal dimljusen.. lite synd.. känns "dött", och motivet passade inte in enligt min smak.. fälgarna är också en fråga.. men de passar dugligt!
annars har du lagt ner ett grymt fint jobb

jämfört med din 9000 är ju detta MUMMA!

Tack, det sitter nät där, precis som det gör i P-A´s front.
![http://www.gatbilar.se/cars/708/3/45379b3fce0d3.jpg]()
Dock så syns det knappt på bilden, det är kamera vinkeln som ljuger lite.
Ang. motivet verkar man gilla det annars gör man det inte, smaksak som sagt.
Ja, vore den inte grymmare än min gamla 9000 så skulle jag bli ledsen

VictorW skrev:
Blev kanon.
-Men kan du inte sätta nät där dimljusen varit eller missade jag att det satt något där.
-Jag tycker fälgarna blev riktigt bra till bilen, en sänkning oxå så blir det riktigt brutalt.
-Motivet på sidan, njae. Vet inte riktigt, men det spelar ingen roll för så länge du är nöjd och bilen blev som du ville.
-Att du la igen listerna blev grymt bra.
Det kommer alltid att finnas folk som inte är nöjd eller har åsikter om bilen man byggt, men i slutändan är det egentligen ovesäntligt. Så länge du är nöjd

// Victor
Tack så mycket Victor!
Du missade nog att det sitter nät där. Kamera vinkeln gör så att det ser ut som att det inte sitter något där.
Jag blev också nöjd med fälgarna, letade efter ett par svarta fälgar, var inne på Roadster BL men efter att ha funderat lite så blev det inte dom.
Svartfälgbana gör att fälgen och däcket flyter ihop och det ser ut som att fälgen är mycket mindre än vad den egentligen är.
Har funderat lite på att lacka det silvriga i bilens röda färg, men jag blev rätt nöjd med dom som de är nu, så jag avvaktar ett tag

Tycker det blir ett helt annat stuk på bilen med igenlagda lister, i postiv mening

mvh
Jimmie